Bianchi
Mooie fiets, matzwart staat hem goed!Martijn-HK schreef:Dit is mijn nieuwe fiets: een Bianchi Sempre!
Het is een Bianchi Sempre met Ultegra, eerste racefiets en ben er erg blij mee
Ik heb eventueel nog wat meer foto's (meer close-ups), indien daar interesse voor is zal ik ze wel posten.
Ik heb een Infinito en ben een rubbertje om de remkabel kwijt
Weet iemand of ik die in de celeste kleur ergens kan kopen?
Ik kan hem niet zo snel vinden
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
Je zou het hier kunnen proberen, ook al betaal je dan waarschijnlijk wel de hoofdprijs:kobro schreef:Ik heb een Infinito en ben een rubbertje om de remkabel kwijt
http://store.bianchi.com/en/catalogue/p ... ster=95250" onclick="window.open(this.href);return false;
Bianchi Sempre Ultegra Giro d'Italia
-
- Forum-lid
Dank je. Vindt het ook een mooie kleurencombinatie.borrelli schreef: ...
Mooie fiets, matzwart staat hem goed!
Bianchi Sempre Ultegra Giro d'Italia
Op m'n blog heb ik al regelmatig 'afgegeven' op bik-buikige proleten op 'n carbon bak die niet boven de 23 per uur komen maar na een testrit ben ik als een blad gedraaid en heb net een m'n nieuwe speeltje opgehaald.
Mijn nieuwe racebak in mat zwart carbon ( maar ik heb (nog) geen pens ).
Standaard zwabber-wielen ingeruild voor Fulcrum Racing 5 waar ik de stickers al heb afgetrokken.
Pedalen zijn Look's Keo Classic Antrachiet grijs geworden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er behoorlijk mee in mijn nopjes ben!
Standaard zwabber-wielen ingeruild voor Fulcrum Racing 5 waar ik de stickers al heb afgetrokken.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie fiets. En nu nog een foto in het echtes..dapoker schreef:Op m'n blog heb ik al regelmatig 'afgegeven' op bik-buikige proleten op 'n carbon bak die niet boven de 23 per uur komen maar na een testrit ben ik als een blad gedraaid en heb net een m'n nieuwe speeltje opgehaald.
Heb je 'm bij Knoops gehaald? Vanwege de afkomst van de foto.
En blijft Orbea nu nog de mooiste?
In mijn beleving is dit geen stealth. Die zwarte Oltre op Bikemotion wel.
Als 't over Bianchi's gaat is dit volgens mij ook niet off-topic.
Als 't over Bianchi's gaat is dit volgens mij ook niet off-topic.
Mooie fiets Dapoker ! Daar zal je veel plezier van hebben.dapoker schreef:Op m'n blog heb ik al regelmatig 'afgegeven' op bik-buikige proleten op 'n carbon bak die niet boven de 23 per uur komen maar na een testrit ben ik als een blad gedraaid en heb net een m'n nieuwe speeltje opgehaald.
Toch even een vraagje. Waarom noem je mensen die gezet zijn proleten? Mogen dikkere mensen geen (carbon) fiets hebben als ze een "pens "hebben? Misschien fietsen die wel om juist die pens wat minder dik te maken met veel fietsen. Ik heb eens ff opgezocht welke betekenissen er aan het woord "proleet "hangen. Nou, ik heb door de jaren ook een te dikke pens, heb een alu Pinarello maar kan mijzelf niet terugvinden in de betekenissen van het woord "proleet ".
1.proleet
pro` leet («Duits) de -woord (mannelijk) proleten persoon uit een onbeschaafd milieu of van grove levensopvatting
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/proleet" onclick="window.open(this.href);return false;
2.proleet
patser, plebejer, prol, prolurk, vlerk
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/proleet" onclick="window.open(this.href);return false;
3.proleet
1) Bluffer 2) Dikdoener 3) Filister 4) Hork 5) Iemand uit een onbeschaafd milieu 6) Iemand van grote levensopvatting 7) Iemand zonder beschaving 8) Kink 9) Kleinburgerlijk mens 10) Lomperd 11) Man van kleinburgerlijke bekro...
Ik vind dat iedereen die op een fiets stapt, dikken en dunnen, om toch op zijn of haar manier toch nog tot op zekere hoogte een beetje sportief bezig te zijn betere mensen dan zij die zich vol pompen met bier en zich een longaandoening roken.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955