Scott
-
- Forum-lid
Weet iemand hoe het met de garantie zit van scott? Ik ben aan het kijken voor een tweedehands addict. Heeft alleen de eerste eigenaar garantie of maakt dat bij scott niet uit?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
girlinred schreef:Mooi fietsje Ik heb dezelfde
Vork even schuren en opnieuw lakken zodat ie nog beter bij het frame past. Vork stuurt inderdaad super, merkbaar verschil met de originele vork.
Je toch geen Look vork opnieuw lakken.
Volgens mij kun je beter het frame schuren en opnieuw laten spuiten
Maar welk frame komt deze vork van oorsprong? Of werd die los verkocht?
-
- Forum-lid HC
Los verkocht en look 585 Een van de beste vorken op de markt. Ik zou hem licht opschuren en zwart spuiten (290 gram carbon is tricky om alle decalls te verwijderen)
Vork werd inderdaad los verkocht. Ben er erg tevreden over, overigens heeft Look inmiddels nog een lichtere vork (HSC 7), maar die verkopen zie niet meer los.
En wat betreft het schuren kijk ik het nog even aan, voorlopig vind ik het wel best zo...
En wat betreft het schuren kijk ik het nog even aan, voorlopig vind ik het wel best zo...
-
- Forum-lid HC
is maar 3 cm hoger dan bij mij op een xl dus geen enkel probleem (mits bovenbuis en balhoofdlengte voldoen.
-
- Forum-lid HC
csteenbe schreef: Morgen maar eens kijken hoe ie rijdt....
Ik denk dat je gewoon moet trappen!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Tsja ik zal er de wintertijd op rijden het is en blijft een fiets, niet met de LW's overigens maar met de Zipp's of als het te gek wordt qua weer met Neutrons.litespeed schreef: Fraai! Rijd je de hele winter door op zo'n apparaat?
Veel plezier iig.
Gewicht inclusief pedalen is 6,2kg en met de Zipps komt ie op 6,3kg.
YFood !!!