Schone dames!
[quote="Zweef"]Fietst toch niet lekker lijkt me, zo'n parelketting om je nek?[/quote]
Dat is een leuk fenomeen onder wielrenners/sters....
Iedereen verzint vanalles om die fiets lichter te maken maar het halve peloton rijdt met een verzameling oorbelletjes, armbanden/tjes, horloges en kettingen (al dan niet met crucifixen) waar BA Baracus nog trots op zou zijn :s
Volgens mij als je die thuis laat ben je zo al wat grammen lichter Wat is dan nog het nut van een paar gram lichtere onderdelen in het licht van deze onzin?
Dat is een leuk fenomeen onder wielrenners/sters....
Iedereen verzint vanalles om die fiets lichter te maken maar het halve peloton rijdt met een verzameling oorbelletjes, armbanden/tjes, horloges en kettingen (al dan niet met crucifixen) waar BA Baracus nog trots op zou zijn :s
Volgens mij als je die thuis laat ben je zo al wat grammen lichter Wat is dan nog het nut van een paar gram lichtere onderdelen in het licht van deze onzin?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Jorisb"]dat is toch Emily Batty als ik me niet vergis?[/quote]
Yep ook diverse malen hier op het forum te zien.
na Liz Hatch de no2 forumbabe...
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="SuperGrover1"][quote="Jorisb"]dat is toch Emily Batty als ik me niet vergis?[/quote]
[/quote]
no2? Spreek voor jezelf
Deze dame kan tenminste wel serieus hard fietsen, kan liz een puntje aan zuigen.
[/quote]
no2? Spreek voor jezelf
Deze dame kan tenminste wel serieus hard fietsen, kan liz een puntje aan zuigen.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Daniel1975"][quote="SuperGrover1"][quote="Jorisb"]dat is toch Emily Batty als ik me niet vergis?[/quote]
[/quote]
no2? Spreek voor jezelf
[/quote]
die laatste zin van jou is weer een inkoppertje Daniel hahahaha
:D:D
ik bedoelde meer in terms of popularity...
[/quote]
no2? Spreek voor jezelf
[/quote]
die laatste zin van jou is weer een inkoppertje Daniel hahahaha
:D:D
ik bedoelde meer in terms of popularity...
[quote="Daniel1975"]
no2? Spreek voor jezelf
[/quote]
Plus dat deze dame er zo op het eerste gezicht veel leuker uitziet dan Liz (die ik eigenlijk nogal overschat vind).
no2? Spreek voor jezelf
[/quote]
Plus dat deze dame er zo op het eerste gezicht veel leuker uitziet dan Liz (die ik eigenlijk nogal overschat vind).
Emily Batty is nog aardig jong, net 22 geloof ik . . . leuke babe op de fiets om te zien maar de mooiste vrouwen fietsen volgens mij helemaal niet. LOL
Waarom moet een vrouw uberhaupt fietsen om mooi of gerespecteerd te zijn? , wat een onzin eigenlijk.
Emily Batty moet de volgende actie ook niet al te vaak uithalen, slijt het mooie er gauw af >>
Waarom moet een vrouw uberhaupt fietsen om mooi of gerespecteerd te zijn? , wat een onzin eigenlijk.
Emily Batty moet de volgende actie ook niet al te vaak uithalen, slijt het mooie er gauw af >>
Wel een gratis peeling. Geen Scrub Creme meer nodig
Maar serieus. Zo met je gezicht over dat gruis. Auch!!
[img=http://img237.imageshack.us/img237/2458 ... ycrash.jpg]
Maar serieus. Zo met je gezicht over dat gruis. Auch!!
[img=http://img237.imageshack.us/img237/2458 ... ycrash.jpg]
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Redelijk vreemde valpartij. Een steen verkeerd geraakt ofzo.
@Swoosh: er zijn genoeg mooie, gerespecteerde, niet fietsende dames te vinden hoor. Al fietst de allerleukste natuurlijk wel
@Swoosh: er zijn genoeg mooie, gerespecteerde, niet fietsende dames te vinden hoor. Al fietst de allerleukste natuurlijk wel
Less is bore