Het grote woon-werk topic
Ga morgen ook op de mountainbike. Kom ik altijd thuis. Vanmorgen halverwege een muts opgezet, omdat mijn oren begonnen te tintelen. Ik vind dit weer - ondanks de kou - goed te doen. Lekker warm aankleden en blijven fietsen. Op die manier krijg ik het niet snel koud.
Real men wear blûk!!! Marcel
Idem dito MTB maar pakken. Met 5 cm sneeuw terug naar huis op de racer is ook niet echt verstandig
Ik heb het niet geriskeerd deze ochtend en heb de auto genomen.
Ik heb vorig jaar de fiets genomen toen het sneeuwde. Het was levensgevaarlijk.
Aan de mountainbike heb ik eigenlijk niet gedacht. Misschien volgende keer.
Ik heb vorig jaar de fiets genomen toen het sneeuwde. Het was levensgevaarlijk.
Aan de mountainbike heb ik eigenlijk niet gedacht. Misschien volgende keer.
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
-
- Forum-lid HC
Ik vind het juist gaaf om in de sneeuw te fietsen. En als er echt 5cm ligt vanmiddag dan ben ik op de fiets sneller thuis dan met de auto.
-
- Forum-lid
Vanmorgen vroeg de big one,s verwisseld. Andere wielen eronder met rocket Ron voor en raching Ralph achter. Laat de sneeuw maar komen
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Voorlopig trekt de neerslag meer langs de kust dan dat het aan land komt... en is het in het westen (Delft) amper aan het vriezen (-1), dus t zal wel meevallen idd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Ik kwam er zondag achter dat mijn de remblokken van mijn ATB hoognodig aan vervanging toe zijn, dus vanmorgen maar op de racer gestapt. Vanmiddag maar eens zien hoe dat uitpakt. Ik heb in elk geval 25mm ipv 23mm
Mijn Strava
Ik ben toch maar op de mtb gegaan... wel blij mee. Met dit weer scheelt het wat betreft snelheid toch niet veel
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
vond de fietspaden vanochtend opvallend goed begaanbaar. ik vroeg me zelfs af of het wel vroor. maar -2,2 liet de Sigma weten.
inmiddels valt er hier in Leiderdorp wel sneeuw en is er sprake van een wit laagje. mooi, maar daar mag nog wel meer bij want ik heb de sneeuwschoenen bij me. oftewel ik bn op de Fatbike. met een beetje geluk kan ik dan vanavond na werk nog wat in de sneeuw spelen in het Bentwoud.
inmiddels valt er hier in Leiderdorp wel sneeuw en is er sprake van een wit laagje. mooi, maar daar mag nog wel meer bij want ik heb de sneeuwschoenen bij me. oftewel ik bn op de Fatbike. met een beetje geluk kan ik dan vanavond na werk nog wat in de sneeuw spelen in het Bentwoud.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE