De grote wielren quiz!
Zou de jury op wintersport zijn
maar het klopt welGastheerg schreef:Zou de jury op wintersport zijn
- timofietst
- Forum-lid
Ho, dat ging wat snel. Inderdaad Sjefke, mijn zwager heeft er pas zijn nieuwe fiets gekocht Gastheerg...de beeurt is aan u!
het gaat dus over Sjefke Janssen, fietsenmaker te Elsoo
Roger de Vlaeminck, Marc Madiot, Adrie vd Poel, Hennie Kuiper, Lars Boom, Pascal Richard.
Wie hoort er niet thuis in dit rijtje en waarom?
Wie hoort er niet thuis in dit rijtje en waarom?
Marc Madiot.
Alle renners waren ooit nationaal kampioen in het veldrijden en in het wegwielrennen, maar de anderen behaalden ook nog eens de wereldtitel in minstens een van beide disciplines.
Alle renners waren ooit nationaal kampioen in het veldrijden en in het wegwielrennen, maar de anderen behaalden ook nog eens de wereldtitel in minstens een van beide disciplines.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ik ben zelf altijd een beetje van slag als ik op een dergelijke vraag een antwoord weet en het toch niet goed gerekend wordt omdat de bedenker iets ander in gedachten had.
Laatst met Johan De Munck bv
Ik had zelf iets anders maar de briljante vondst van Dario reken ik goed want er is geen speld tussen te krijgen.
Mijn gedachte was dat veldrijders topklassiekers kunnen winnen. Het zou voor eht veldrijden ook beter zijn als er meerdere winnaars van topklassiekers meefietsen.
Alle genoemde renners zijn nationaal kampioen veldrijden geweest EN een top klassieker gewonnen behalve Lars Boom.
Maar ik heb met Lars afgesproken dat hij gaat zorgen dat per 8 april dat statement niet meer van toepassing is. Dan is het antwoord van Dario uiteraard nog steeds van toepassing
Aan Dario de eer
Laatst met Johan De Munck bv
Ik had zelf iets anders maar de briljante vondst van Dario reken ik goed want er is geen speld tussen te krijgen.
Mijn gedachte was dat veldrijders topklassiekers kunnen winnen. Het zou voor eht veldrijden ook beter zijn als er meerdere winnaars van topklassiekers meefietsen.
Alle genoemde renners zijn nationaal kampioen veldrijden geweest EN een top klassieker gewonnen behalve Lars Boom.
Maar ik heb met Lars afgesproken dat hij gaat zorgen dat per 8 april dat statement niet meer van toepassing is. Dan is het antwoord van Dario uiteraard nog steeds van toepassing
Aan Dario de eer
Laatst gewijzigd door Gastheerg op 31 jan 2012 14:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Ah, die klassieker was me nog ontgaan! Met die nationale en regenboogtruien dacht ik - niet zonder voldoening - dat ik er al was...
Afijn, ik broed nog even op mijn nieuwe worp.
Afijn, ik broed nog even op mijn nieuwe worp.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Goed dan: hier een nieuwe vraag. Niet wie deze renner is natuurlijk (dat zou al te gemakkelijk zijn), maar wel: wat is er zo bijzonder aan het truitje dat hij aan heeft?
Ik vreesde wel dat hij veel te gemakkelijk zou zijn, maar ik had even geen tijd en inspiratie... Inderdaad dus: de eerste hoofdsponsor die geen fietsmerk was, was Nivea.
Aan u.
Aan u.