Schone dames!
-
- Forum-lid
[quote="mrcoffee"][quote="Zweef"]Fietst toch niet lekker lijkt me, zo'n parelketting om je nek?[/quote]
Dat is een leuk fenomeen onder wielrenners/sters....
Iedereen verzint vanalles om die fiets lichter te maken maar het halve peloton rijdt met een verzameling oorbelletjes, armbanden/tjes, horloges en kettingen (al dan niet met crucifixen) waar BA Baracus nog trots op zou zijn :s
Volgens mij als je die thuis laat ben je zo al wat grammen lichter Wat is dan nog het nut van een paar gram lichtere onderdelen in het licht van deze onzin?
[/quote]
puur bijgeloof zo begin ik te geloven dat als ik mijn armband om heb niet val en een ander heeft dat met een ring, als het in de kop maar goed zit hé
Dat is een leuk fenomeen onder wielrenners/sters....
Iedereen verzint vanalles om die fiets lichter te maken maar het halve peloton rijdt met een verzameling oorbelletjes, armbanden/tjes, horloges en kettingen (al dan niet met crucifixen) waar BA Baracus nog trots op zou zijn :s
Volgens mij als je die thuis laat ben je zo al wat grammen lichter Wat is dan nog het nut van een paar gram lichtere onderdelen in het licht van deze onzin?
[/quote]
puur bijgeloof zo begin ik te geloven dat als ik mijn armband om heb niet val en een ander heeft dat met een ring, als het in de kop maar goed zit hé
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Deze plaats is eigenlijk vooral vanwege de fiets. :rolleye:
[img=http://farm3.static.flickr.com/2661/382 ... 00c1_z.jpg]
Bron: Alton Roberts
[img=http://farm3.static.flickr.com/2661/382 ... 00c1_z.jpg]
Bron: Alton Roberts
-
- Forum-lid
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
[quote="ZAPPerdeflap"]
[/quote]
Man hier hebben we vandaag al mee gelachen op het werk. Als je bij continental werkt is dit een zeer leuke foto
[/quote]
Man hier hebben we vandaag al mee gelachen op het werk. Als je bij continental werkt is dit een zeer leuke foto
MVG
Steve
Steve