Om 17:15 uur niet, er kwam hier iemand totaal doorweekt thuis
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Uitstellen werd beloond, ‘n uurtje onderweg en de zon brak door (om toch nog iets te mekkeren de bleef prut)
-
- Forum-lid HC
Hier in REO vanaf de middag al lekker zonnig en 14 graden enkel nog een dun windje waardoor het frisser aanvoelt, lekker stukje gefietst!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben rond het middaguur vertrokken vandaag voor een rondje in de middagpauze. Toch fijn dat thuiswerken. Mooi 50km weggetikt in korte broek.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Ik reed op het fietspad langs de A12 en dat was weliswaar benedenwinds van de fik, maar gelukkig steeg de rook ondanks de wind vrij snel op zodat je er daar nauwelijks last van had.
Dat is niet al te best nee.... Ik schrok even want mijn buienradar geeft toch niet zo'n slecht vooruitzicht. Maar toen zag ik 'Arnhem' staan. De voorspellingen voor Rotterdam zijn ietsjes gunstiger.
En ook die temperaturen in de nacht in de loop van de komende week.... Houdt nog niet over.
En ook die temperaturen in de nacht in de loop van de komende week.... Houdt nog niet over.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
Die 4 weken Videoland zijn wel aanlokkelijk met dat vooruitzicht
Ik was van plan volgende week een paar dagen vrij te nemen, Koningsdag erbij zodat ik dat 6 dagen aaneen vrij ben om een beetje te fietsen. Denk dat ik het maar laat.
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.