Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik heb net in overleg met thuis besloten de gok te wagen, volgende week vanaf dinsdag vrij. Aangezien de voorspellingen voor geen drol kloppen, wordt het of nog slechter dan voorspeld, of het gaat meevallen. Wish me luck
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik heb net in overleg met thuis besloten de gok te wagen, volgende week vanaf dinsdag vrij. Aangezien de voorspellingen voor geen drol kloppen, wordt het of nog slechter dan voorspeld, of het gaat meevallen. Wish me luck
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Had ik al gezegd dat ik het zat was?
Laatst gewijzigd door rikkert op 18 apr 2023 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Beetje sneeuw volgende week
-
- Forum-lid HC
Dat is waar.....Maar ook wel leuk soms ff lekker klagen!
Ik heb een lekkere roadtrip met mijn zoon gepland vanaf zaterdag.
Een mannen vakantie met Stuttgart (Porsche en mercedes musuem) Ingolstad en Munchen (Audi BMW)
Dan een mooie binnendoor route door de Dolomite om hem wat geschiedennis bij te brengen bij de Monte Grappa. (WO1)
Op naar Monaco om weer wat auto,s te kijken en via wat tussenstops weer terug.
Taper weekje heet dat toch
En als ik terugkom eind april is het echt lente toch???
Een mannen vakantie met Stuttgart (Porsche en mercedes musuem) Ingolstad en Munchen (Audi BMW)
Dan een mooie binnendoor route door de Dolomite om hem wat geschiedennis bij te brengen bij de Monte Grappa. (WO1)
Wij hebben volgende week vanaf woensdag een mini fietsvakantie staan met de kinderen (10 & 12) op de huistuinenkeukenfiets......en de jongste had er al geen zin in (nadat 2 jaar geleden de weergoden en weerapps ook al niet meewerkten).wasbeer2006 schreef: ↑18 apr 2023 10:34 Dat is waar.....Maar ook wel leuk soms ff lekker klagen!
wel kleine behapbare afstanden (max 40 per dag, al is dat met hun tempo en het regelmatige stoppen nog steeds bijna 4 uur fietsen) en totaal geen haast dus hopelijk kunnen we tussen de buien doorfietsen.
wo: Den Haag - Nieuwkoop
do: Nieuwkoop - Utrecht
vrij: Utrecht - Soest
za: via (diergaarde) Amersfoort met trein naar huis (Den Haag)
Het drek weer van 2 jaar terug........terwijl de weerapps op het moment zelf nog steeds '0% kans op regen en zonnig' aangaven de hele dag door de zeikregen (= erg slecht voor het humeur van vrouwlief).
In hoeverre worden weersites beïnvloed door de beheerders van vakantieparken, VVV's en andere campings? Hetwordt altijd slechter, nooit beter.
Is er iemand die ooit bijgehouden heeft in hoeverre het reële weer afwijkt van de verwachting? Mijn indruk is dat bovengemiddeld vaak het weer in het weekeinde slechter is dan voorspeld. Statistisch zou het evenveel beter en slechter moeten zijn.
Complot? Wappies verzamelt U!
Om met Cornelis Vreeswijk te spreken "misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed".
Is er iemand die ooit bijgehouden heeft in hoeverre het reële weer afwijkt van de verwachting? Mijn indruk is dat bovengemiddeld vaak het weer in het weekeinde slechter is dan voorspeld. Statistisch zou het evenveel beter en slechter moeten zijn.
Complot? Wappies verzamelt U!
Om met Cornelis Vreeswijk te spreken "misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed".
Niet zijken maar reiden !