Prachtige fiets. Veel (veilige) kilometers gewenst!
Wilier
Na enige tijd te hebben gereden op een Cube Litening C:62 pro, nu een nieuw project gestart: Wilier Cento10 NDR ... Kan niet wachten om er deze zomer op te gaan rijden!
Leef! Fiets!
Het betreft een 'overjarig'-frame. Volgens mij is de kleurstelling uit de 2018 (bron-achtig) collectie en staat onder andere online als 'black on black' en 'black matte & glossy'. Dit weekend maar eens verder het project afronden .
Ja, leuk nieuws! Sympathieke jongen, die Ivar.
Sensa Giulia EVO
Ondanks dat het alweer even geleden is dat ik wat heb geplaatst en het project alweer enige tijd over het asfalt rolt, dan toch maar het eindresultaat :
Mooi project... enjoy!Poelemeijer schreef: ↑23 mei 2022 11:30 Ondanks dat het alweer even geleden is dat ik wat heb geplaatst en het project alweer enige tijd over het asfalt rolt, dan toch maar het eindresultaat :
Hallo,
ik ben sinds vorig jaar juni in het bezit van een Wilier - Cento 10 SL Disc Ultegra 2020.
Aangezien ik al 9 maanden zat te wachten op mijn nieuwe fiets en nog niet alle onderdelen beschikbaar waren volgens de fietsenwinkel, werd deze geleverd met een niet originele stuurpen.
Deze stuurpen verbergt niet alle kabels zoals de originele het wel doet. Volgens de fietsenwinkel werd het wachten op de nieuwe stuurpen en dan zou die nadien geplaatst kunnen worden.
We zijn nu ondertussen 14 maanden verder en het verhaal blijft hetzelfde, niet beschikbaar. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Je zou toch verwachten als je een nieuwe fiets koopt, een nieuw model dan nog, dat die dan uiteindelijk wel geleverd wordt zoals die beschreven staat, met alle onderdelen erop. Ik heb er namelijk ook voor betaald.
Zou ik de importeur kunnen contacteren? Waar vind ik die gegevens? Ik ben uit Belgie.
Op de website van Wilier zelf vind ik wel contact informatie, daar heb ik al een contact formulier ingevuld maar ik weet niet of dat iets gaat uithalen.
ik ben sinds vorig jaar juni in het bezit van een Wilier - Cento 10 SL Disc Ultegra 2020.
Aangezien ik al 9 maanden zat te wachten op mijn nieuwe fiets en nog niet alle onderdelen beschikbaar waren volgens de fietsenwinkel, werd deze geleverd met een niet originele stuurpen.
Deze stuurpen verbergt niet alle kabels zoals de originele het wel doet. Volgens de fietsenwinkel werd het wachten op de nieuwe stuurpen en dan zou die nadien geplaatst kunnen worden.
We zijn nu ondertussen 14 maanden verder en het verhaal blijft hetzelfde, niet beschikbaar. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Je zou toch verwachten als je een nieuwe fiets koopt, een nieuw model dan nog, dat die dan uiteindelijk wel geleverd wordt zoals die beschreven staat, met alle onderdelen erop. Ik heb er namelijk ook voor betaald.
Zou ik de importeur kunnen contacteren? Waar vind ik die gegevens? Ik ben uit Belgie.
Op de website van Wilier zelf vind ik wel contact informatie, daar heb ik al een contact formulier ingevuld maar ik weet niet of dat iets gaat uithalen.