Scott
-
- Forum-lid HC
Om die stickers eraf te halen dat is zo'n beetje heiligschennis!
Dat is juist "het" kenmerk van de laTour, bovendien zitten ze onder de blanke lak.
Dat is juist "het" kenmerk van de laTour, bovendien zitten ze onder de blanke lak.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Zo net terug van mijn eerste rit op de Scott.(75 km)
De fiets voelde gelijk vertrouwd, kan ook haast niet er is haast geen verschil in afstelling t.o.v. de Prince.
Alleen de drop is iets dieper een klein centimetertje de vorkpijp was niet langer.
Voor de Scott liefhebbers en voorstanders verschil tussen Prince en de Scott
Wat viel op in negatieve zin: Eigenlijk niets!
Wat viel op in positieve zin: Eigenlijk ook niets!
Maar er was toch wel iets verschil, de Prince voelt iets luier en trager aan dan de Scott.
De Scott voelt iets meer racy aan, acceleert net iets meer en lijkt sneller op gang te komen.
Ga ik met de Scott nu ooit nog een snellere tijd neer zetten in de Criq, waarschijnlijk niet.
Blijft natuurlijk wel dat ik nu een complete fiets heb, die minder gekost heeft dan het frame van de Prince, geen eerlijke vergelijking omdat het frame een koopje was.
Ook de Sram groep viel toch ook wel positief op, even wennen maar de werking was goed.
De fiets voelde gelijk vertrouwd, kan ook haast niet er is haast geen verschil in afstelling t.o.v. de Prince.
Alleen de drop is iets dieper een klein centimetertje de vorkpijp was niet langer.
Voor de Scott liefhebbers en voorstanders verschil tussen Prince en de Scott
Wat viel op in negatieve zin: Eigenlijk niets!
Wat viel op in positieve zin: Eigenlijk ook niets!
Maar er was toch wel iets verschil, de Prince voelt iets luier en trager aan dan de Scott.
De Scott voelt iets meer racy aan, acceleert net iets meer en lijkt sneller op gang te komen.
Ga ik met de Scott nu ooit nog een snellere tijd neer zetten in de Criq, waarschijnlijk niet.
Blijft natuurlijk wel dat ik nu een complete fiets heb, die minder gekost heeft dan het frame van de Prince, geen eerlijke vergelijking omdat het frame een koopje was.
Ook de Sram groep viel toch ook wel positief op, even wennen maar de werking was goed.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zo wordt de fiets standaard bij Scott geleverd. Mode of zo noemt men dat.
Scott heeft inderdaad de kabel onderlangs lopen. Toen ik op zoek was naar een crosser was het een van de merken die me erg aansprak, maar die kabel onderlangs heeft mij doen besluiten om een Focus te nemen. Fiets je alleen routes waarbij je de fiets niet op je schouders hoeft te nemen is het natuurlijk ook geen probleem, maar een erg gelukkig gekozen plaats is het niet voor een crosser. De CX team en competition van Scott hebben het overigens niet.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012