Nog gefietst vandaag?
gistere tijdens de marc wouters classic veel nederlanders tegengekomen met tenuekes van amsterdan eneco iemand van hier ook ?was wel grappig,wa hadden die ingehaald en ze wilde nie meer losseen dan op da bergske was er ene die naar boven wou vliege, en 2 kilometer verder lag die volledig stil toen ik daar voorbij vloog
Net terug van de Mergellandroute , eentje met enekel obstakels genaamd "markten" . 1tje met een eikel als doorlaatposter. Geef dan een omleiding aan als je er niet door mag , dit was in Berg als de Kuitenbergweg gehad hebt.Andere waren wat vriendelijker en wezen een omleiding aan , alleen in Walem moesten we een stuk afwijken van de route , hebben toen de Krekelberg gehad ipv de Walem.
Alle klimmen weer gefietst , enkele andere clubleden hadden niet zo'n goede mentale weerbaarheid en lipen de Eiserenbosweg en de Keutenberg.
Het zou goed weer zijn , 's morgens bewolkt en begon het ook nog eens te miezeren later wel zon gezien , maar uiteindelijk was het toch nog warm genoeg om te fietsen.
Uiteindelijk 130 km in 5u 15m = 24,7 km/u
Nu nog goed weer met LBL op de 12de
Alle klimmen weer gefietst , enkele andere clubleden hadden niet zo'n goede mentale weerbaarheid en lipen de Eiserenbosweg en de Keutenberg.
Het zou goed weer zijn , 's morgens bewolkt en begon het ook nog eens te miezeren later wel zon gezien , maar uiteindelijk was het toch nog warm genoeg om te fietsen.
Uiteindelijk 130 km in 5u 15m = 24,7 km/u
Nu nog goed weer met LBL op de 12de
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Vandaag springt na een dertigtal km een spaak kapot (zowel boven als onder) van m'n Ksyrium SL achterwiel. Ik krijg het wiel er moeilijk uit dus ik geef even een klopje op de band. Wiel valt eruit, samen met m'n derailleur en de achterpad !! . Zal morgenvroeg m'n FM met een bezoekje vereren, niet al te vriendelijk.
-
- Forum-lid
Vandaag 77 kilometer; Vanuit N'Brug richting Aalsmeer en weer terug.
Veel last van me onderrug, linkerbeen, stoplichten en het straffe windje. Maar toch lekker effe gefietst. 31 rond gemiddeld dus nog wel okj!
Veel last van me onderrug, linkerbeen, stoplichten en het straffe windje. Maar toch lekker effe gefietst. 31 rond gemiddeld dus nog wel okj!
15 Jarige...<br>
Ridley Pegasus!!!!<br>
http://img45.imageshack.us/my.php?image=p7290002dg4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ridley Pegasus!!!!<br>
http://img45.imageshack.us/my.php?image=p7290002dg4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanochtend begonnen met een rondje solo en vervolgens weer een tocht met de club. Door de binnenlanden richting Ravestein en over de dijk langs de maas weer terug. Daar bleek de wind ons niet al te vriendelijk te gezind te zijn. Dus de kopbeurten waren extra zwaar... !
4 u 30 min. 141 km
4 u 30 min. 141 km
"Afstappen is geen optie"
Gisteren met de groep 89 kms aan 31 gemiddeld op een geaccidenteerd parcours.
Heb de eerste 20 kms op kop gereden windop en vals plat bergop waarna ik met een hartslag van boven de 160 van kop afgegaan ben ( op dat ogenblik 29 gemiddeld) waarna het tempo opgedreven werd naar 32 kms/h gemiddeld, ik niet meer recupereren kon en mijn hartslag gedurende meer dan 2 uur tussen de 162 en 175 gebleven is ( mijn max. hartslag is 180!!). Andere weken ligt mijn hartslag in de groep aan een wel iets lager gemiddelde ( 29,5 kms/h) tussen de 130 a 150!
Op het laatste was mijn pijp volledig uit: niks geen macht meer in de benen.
Heb de eerste 20 kms op kop gereden windop en vals plat bergop waarna ik met een hartslag van boven de 160 van kop afgegaan ben ( op dat ogenblik 29 gemiddeld) waarna het tempo opgedreven werd naar 32 kms/h gemiddeld, ik niet meer recupereren kon en mijn hartslag gedurende meer dan 2 uur tussen de 162 en 175 gebleven is ( mijn max. hartslag is 180!!). Andere weken ligt mijn hartslag in de groep aan een wel iets lager gemiddelde ( 29,5 kms/h) tussen de 130 a 150!
Op het laatste was mijn pijp volledig uit: niks geen macht meer in de benen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.