Vind de Infinito er niet mooier op geworden. Btw de Infinito is toch het 1na beste/duurste frame van Bianchi na de Oltre en toch niet de Sempre? Vraag dit omdat deze in de app na de Oltre komt en niet de Infinito.supergrover1 schreef:De 2012 modellen staan online! In de app even de globalsite opnieuw laden dan krijg je de nieuwe range te zien.
Op de (global) website zijn ze ook te zien, heb een paar modellen met geel(!!!) gezien.
Alleen jammer dat als je de link volgt om de catalogus te downloaden, dat je dan de 2010 modellen krijgt.... (trouwens best een goed jaar hoor, ik kan het weten....)
Er is overigens naast de Apple-app ook een Android-app uitgebracht.
Bianchi
Zo simpel kun je het niet stellen.
De Oltre is HorsCategory, de Sempre Build4Pleasure en de Infinito, evenals de Via Nerone en de Impulso Coast2Coast. Gewoon fietsen met een ander gebruiksdoel, een ander gebied van de markt. En qua prijs is de Sempre inderdaad goedkoper dan de Infinito.
Moet de folder de prijzen volgen of het gebruiksdoel? Bianchi kiest blijkbaar (min of meer)voor het laatste.
De Oltre is HorsCategory, de Sempre Build4Pleasure en de Infinito, evenals de Via Nerone en de Impulso Coast2Coast. Gewoon fietsen met een ander gebruiksdoel, een ander gebied van de markt. En qua prijs is de Sempre inderdaad goedkoper dan de Infinito.
Moet de folder de prijzen volgen of het gebruiksdoel? Bianchi kiest blijkbaar (min of meer)voor het laatste.
Klopt. Ik weet het goed en iedere keer doe ik het weer verkeerd. Het onbewuste....dario schreef:Born for Performance, dacht ik.
Klinkt hoedanook belachelijk, voor een Italiaanse fiets...
Bij het startscherm moet je kiezen voor 'global site'. Dan staat de 2012-catalogus er wel op.dennad schreef:Is er ook een link voor de gewone PC ipv tabloids e.d.?
Kan niks vinden op de site of kijk ik er overheen?
Wilier Granturismo
- Supergrover
- Forum-lid HC
Build4Pleasure...farelli schreef:Klopt. Ik weet het goed en iedere keer doe ik het weer verkeerd. Het onbewuste....dario schreef:Born for Performance, dacht ik.
Klinkt hoedanook belachelijk, voor een Italiaanse fiets...
Hahaha Pieter, waar het hoofd van vol is....
Maar ik snap het wel hoor als je ziet hoe Bianchi zich nu neerzet met deze slogan: OFFICIAL SUPPLIER OF YOUR EMOTIONS.
Laatst gewijzigd door Supergrover op 21 sep 2011 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
http://bianchi.com/Global/Bikes/Bikes_L ... ster=59350" onclick="window.open(this.href);return false;dennad schreef:Is er ook een link voor de gewone PC ipv tabloids e.d.?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ben erg benieuwd naar de VacanSoleil Oltres straks, hopelijk matcht de kleurstelling beter dan de Ridleys met hun zwartwitte frame en roodwitte wielstickers bij die blauwgele outfit...
supergrover1 schreef:http://bianchi.com/Global/Bikes/Bikes_L ... ster=59350" onclick="window.open(this.href);return false;dennad schreef:Is er ook een link voor de gewone PC ipv tabloids e.d.?
Thx!!