Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cervélo

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 26 mar 2008 02:25

Amclassic-fan schreef:Hij heeft een 52 nodig omdat hij bij de junioren rijdt en waarschijnlijk zat er een 53 op de crank. Dan is een 52 van TA de goedkoopste oplossing.


... en standaard zitten op Centaur carbon cranks goedkope bladen van gestanst blik, dus ook technisch is een mooie TA een vooruitgang :)

't Is gewoon 'ne vetten bak ;)

En wat betreft die zitpositie: stuurpen is vrij kort zo te zien dus nog genoeg ruimte om dat aan te passen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 26 mar 2008 22:23

TS-Biker schreef:
LVGH schreef:Het lijkt me inderdaad dat ze daar niet meer op durven koersen nu jij er twee hebt gescheurd ;)


lol


2 gescheurde SLC-SL's????

Slik I;m worried.
pas op! paaltje!

robertoscatta
Forum-lid
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 nov 2006 20:43

robertoscatta 26 mar 2008 23:05

Stefan schreef:Op de site van BTP staan de witte rubbers voor Sram ook tekoop.


Heeft er iemand toevallig fotos van zulke witte rubbers in combinatie met een wit stuurlintje? Kwestie om eens te zien hoe dat er in het echt uitziet!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mar 2008 23:07

Maar die dingen van BTP zijn niet van rubber, maar van foam. Ze moeten worden vast gelijmd en ze scheuren ook nog heel snel. Ik zou dan eerder gaan voor de rubbers van Grab the hüdz, dat is een veel beter product. En daarnaast waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker te krijgen, want BTP levert altijd zeer slecht.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jaapie91
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jun 2007 22:56

jaapie91 26 mar 2008 23:23

als je toch voor sram wilt hebben zou ik gaan voor de originele rubbers van sram, kun je ook in het wit krijgen. voor een foto kun je kijken in het BMC toppic
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.

cervelootje
Forum-lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 20 sep 2007 20:57

cervelootje 27 mar 2008 01:50

XLR8R schreef:
TS-Biker schreef:
LVGH schreef:Het lijkt me inderdaad dat ze daar niet meer op durven koersen nu jij er twee hebt gescheurd ;)


lol


2 gescheurde SLC-SL's????

Slik I;m worried.


Yep! 2 maal gescheurd! I´m a little bit worried too. Maar goed het zal wel toeval geweest zijn net als het feit dat er geen CSCrenner meer op rijdt:-)) Heb hierover al een vraag neergelegd bij G. Vroomen en ik wacht nog op antwoord. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hiervan.
reclame

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 27 mar 2008 09:00

De 1ne was duidelijk een frabricage fout.
Je eerste, scheur in de bovenbuis, tja, dat kan allerlei oorzaken hebben. Gezien jou gebruik en rijstijl en netheid op je spullen was er niet aan te nemen dat het daardoor kwam. Garantie dus. En dat de vervangende een foutje heeft en dat die uitgerekend bij jou moest komen, das wel pech ja.
Laten we hopen dat deze het zo lang uithoud als je er garantie op hebt !

arnoud
Forum-lid
Berichten: 543
Lid geworden op: 14 nov 2006 12:40
Contact

arnoud 27 mar 2008 09:09

Levenslang, toch! Blijft een aardige vorm van garantie. Is dat het leven van de eerste gebruiker (zo vroeg mogelijk in je leven kopen dus!) of van het produkt. Als het, het produkt is, dan dat leven over bij het stuk gaan en heb je geen garantie meer ;-)
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 27 mar 2008 09:32

Levenslang is strik genomen de binnen redelijke grenzen te verwachten levensduur van een racefiets. Ga uit van een levensduur van ca. 10 jaar als redelijke periode. Overigens houdt in dit segment maar een beperkt aantal renners zijn fiets een dergelijke periode. (tijdens de garantie zijn onoordeelkundig gebruik, onzorgvuldigheid en nog wat zaken uitgesloten van garantie maar dat lijkt me niet meer dan redelijk)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 27 mar 2008 12:42

Amclassic-fan schreef:Maar die dingen van BTP zijn niet van rubber, maar van foam. Ze moeten worden vast gelijmd en ze scheuren ook nog heel snel. Ik zou dan eerder gaan voor de rubbers van Grab the hüdz, dat is een veel beter product. En daarnaast waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker te krijgen, want BTP levert altijd zeer slecht.



De Sram hoods zijn niet uit hetzelfde materiaal als de vorige, Amclassic-fan. Zijn geen foams. Ik krijg er binnenkort van BTP, zal eens zien.

Aan de originele Sram witte is niet eenvoudig aan te geraken (sja, Sram en leveringen de laatste tijd, 't is bijna zoals Campa!). Heb er vanuit Engeland een set gekregen.


Cervelootje schreef:Yep! 2 maal gescheurd! I´m a little bit worried too. Maar goed het zal wel toeval geweest zijn net als het feit dat er geen CSCrenner meer op rijdt:-)) Heb hierover al een vraag neergelegd bij G. Vroomen en ik wacht nog op antwoord. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hiervan.



Ik hoor die vraag af en toe terugkeren: waarom rijdt CSC niet op SLC-SL en R3SL voor het moment? Sja, omdat er eenvoudigweg geen nood aan is met de huidige koersen!
Trek heeft ook altijd verschillende frames, en de lichtste zie je pas opduiken in de bergetappes van de Giro en Tour (Armstrong begon de TdF bv. nooit op de 5900, wel de 5500), als het er echt toe doet.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 27 mar 2008 13:44

Nog ff een vraagje, mss dat Casran daar als ervaren Cervelo expert het antwoord op weet, Ik heb van mijn Polar nog een cadansmeter die ik graag wil plaatsen, maar al sla je me dood waar ik doe moet bevestigen. Ik zelf dacht eerst aan mijn achtervork, maar dan is die afstand naar me teller te groot, en als ik hem op mijn verticale buis probeer te bevestigen zit mijn derraileur in de weg. Iemand nog een andere oplossing hoe ik hem mooi kan plaatsen?
Afbeelding

magic1
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 okt 2007 14:34

magic1 27 mar 2008 13:52

maus_1990 schreef:Nog ff een vraagje, mss dat Casran daar als ervaren Cervelo expert het antwoord op weet, Ik heb van mijn Polar nog een cadansmeter die ik graag wil plaatsen, maar al sla je me dood waar ik doe moet bevestigen. Ik zelf dacht eerst aan mijn achtervork, maar dan is die afstand naar me teller te groot, en als ik hem op mijn verticale buis probeer te bevestigen zit mijn derraileur in de weg. Iemand nog een andere oplossing hoe ik hem mooi kan plaatsen?


Net boven je trapas op je verticale buis. Dus onder de deraillieur.

Plaats reactie