Pagina 267 van 1091

Geplaatst: 26 mar 2008 02:25
door scepticus
Amclassic-fan schreef:Hij heeft een 52 nodig omdat hij bij de junioren rijdt en waarschijnlijk zat er een 53 op de crank. Dan is een 52 van TA de goedkoopste oplossing.


... en standaard zitten op Centaur carbon cranks goedkope bladen van gestanst blik, dus ook technisch is een mooie TA een vooruitgang :)

't Is gewoon 'ne vetten bak ;)

En wat betreft die zitpositie: stuurpen is vrij kort zo te zien dus nog genoeg ruimte om dat aan te passen.

Geplaatst: 26 mar 2008 22:23
door xlr8r
TS-Biker schreef:
LVGH schreef:Het lijkt me inderdaad dat ze daar niet meer op durven koersen nu jij er twee hebt gescheurd ;)


lol


2 gescheurde SLC-SL's????

Slik I;m worried.

Geplaatst: 26 mar 2008 23:05
door robertoscatta
Stefan schreef:Op de site van BTP staan de witte rubbers voor Sram ook tekoop.


Heeft er iemand toevallig fotos van zulke witte rubbers in combinatie met een wit stuurlintje? Kwestie om eens te zien hoe dat er in het echt uitziet!

Geplaatst: 26 mar 2008 23:07
door amclassic-fan
Maar die dingen van BTP zijn niet van rubber, maar van foam. Ze moeten worden vast gelijmd en ze scheuren ook nog heel snel. Ik zou dan eerder gaan voor de rubbers van Grab the hüdz, dat is een veel beter product. En daarnaast waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker te krijgen, want BTP levert altijd zeer slecht.

Geplaatst: 26 mar 2008 23:23
door jaapie91
als je toch voor sram wilt hebben zou ik gaan voor de originele rubbers van sram, kun je ook in het wit krijgen. voor een foto kun je kijken in het BMC toppic

Geplaatst: 27 mar 2008 01:50
door cervelootje
XLR8R schreef:
TS-Biker schreef:
LVGH schreef:Het lijkt me inderdaad dat ze daar niet meer op durven koersen nu jij er twee hebt gescheurd ;)


lol


2 gescheurde SLC-SL's????

Slik I;m worried.


Yep! 2 maal gescheurd! I´m a little bit worried too. Maar goed het zal wel toeval geweest zijn net als het feit dat er geen CSCrenner meer op rijdt:-)) Heb hierover al een vraag neergelegd bij G. Vroomen en ik wacht nog op antwoord. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hiervan.

Geplaatst: 27 mar 2008 09:00
door speric
De 1ne was duidelijk een frabricage fout.
Je eerste, scheur in de bovenbuis, tja, dat kan allerlei oorzaken hebben. Gezien jou gebruik en rijstijl en netheid op je spullen was er niet aan te nemen dat het daardoor kwam. Garantie dus. En dat de vervangende een foutje heeft en dat die uitgerekend bij jou moest komen, das wel pech ja.
Laten we hopen dat deze het zo lang uithoud als je er garantie op hebt !

Geplaatst: 27 mar 2008 09:09
door arnoud
Levenslang, toch! Blijft een aardige vorm van garantie. Is dat het leven van de eerste gebruiker (zo vroeg mogelijk in je leven kopen dus!) of van het produkt. Als het, het produkt is, dan dat leven over bij het stuk gaan en heb je geen garantie meer ;-)

Geplaatst: 27 mar 2008 09:32
door sharkman113
Levenslang is strik genomen de binnen redelijke grenzen te verwachten levensduur van een racefiets. Ga uit van een levensduur van ca. 10 jaar als redelijke periode. Overigens houdt in dit segment maar een beperkt aantal renners zijn fiets een dergelijke periode. (tijdens de garantie zijn onoordeelkundig gebruik, onzorgvuldigheid en nog wat zaken uitgesloten van garantie maar dat lijkt me niet meer dan redelijk)

Geplaatst: 27 mar 2008 12:42
door casran
Amclassic-fan schreef:Maar die dingen van BTP zijn niet van rubber, maar van foam. Ze moeten worden vast gelijmd en ze scheuren ook nog heel snel. Ik zou dan eerder gaan voor de rubbers van Grab the hüdz, dat is een veel beter product. En daarnaast waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker te krijgen, want BTP levert altijd zeer slecht.



De Sram hoods zijn niet uit hetzelfde materiaal als de vorige, Amclassic-fan. Zijn geen foams. Ik krijg er binnenkort van BTP, zal eens zien.

Aan de originele Sram witte is niet eenvoudig aan te geraken (sja, Sram en leveringen de laatste tijd, 't is bijna zoals Campa!). Heb er vanuit Engeland een set gekregen.


Cervelootje schreef:Yep! 2 maal gescheurd! I´m a little bit worried too. Maar goed het zal wel toeval geweest zijn net als het feit dat er geen CSCrenner meer op rijdt:-)) Heb hierover al een vraag neergelegd bij G. Vroomen en ik wacht nog op antwoord. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hiervan.



Ik hoor die vraag af en toe terugkeren: waarom rijdt CSC niet op SLC-SL en R3SL voor het moment? Sja, omdat er eenvoudigweg geen nood aan is met de huidige koersen!
Trek heeft ook altijd verschillende frames, en de lichtste zie je pas opduiken in de bergetappes van de Giro en Tour (Armstrong begon de TdF bv. nooit op de 5900, wel de 5500), als het er echt toe doet.

Geplaatst: 27 mar 2008 13:44
door maus_1990
Nog ff een vraagje, mss dat Casran daar als ervaren Cervelo expert het antwoord op weet, Ik heb van mijn Polar nog een cadansmeter die ik graag wil plaatsen, maar al sla je me dood waar ik doe moet bevestigen. Ik zelf dacht eerst aan mijn achtervork, maar dan is die afstand naar me teller te groot, en als ik hem op mijn verticale buis probeer te bevestigen zit mijn derraileur in de weg. Iemand nog een andere oplossing hoe ik hem mooi kan plaatsen?

Geplaatst: 27 mar 2008 13:52
door magic1
maus_1990 schreef:Nog ff een vraagje, mss dat Casran daar als ervaren Cervelo expert het antwoord op weet, Ik heb van mijn Polar nog een cadansmeter die ik graag wil plaatsen, maar al sla je me dood waar ik doe moet bevestigen. Ik zelf dacht eerst aan mijn achtervork, maar dan is die afstand naar me teller te groot, en als ik hem op mijn verticale buis probeer te bevestigen zit mijn derraileur in de weg. Iemand nog een andere oplossing hoe ik hem mooi kan plaatsen?


Net boven je trapas op je verticale buis. Dus onder de deraillieur.