Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

bushwankaz
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 11 apr 2007 16:17

bushwankaz 19 mar 2008 21:54

Lijkt wel of het zadel van je kroeg fiets lager staat dan de overige fietsen. Ook mis ik hier de polar snelheidsmeter.

joostboudewijns
Forum-lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2007 15:04

joostboudewijns 20 mar 2008 11:50

@Campy:ik zie niks:S
groeten joost boudewijns

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 20 mar 2008 12:46

[quote="Auke"]

[img=http://farm4.static.flickr.com/3081/234 ... 4e8d_b.jpg]
tijdrijden, vliegen[/quote]

Hoi Auke,

Dat zadel is toch een Bontrager Race Lite? Hoe bevalt dat op je TT fiets? Ik heb een Pave op mijn P3C zitten nu vanwege de lekker zachte punt. Hoe bevalt de Bontrager? Te hard op de punt vandaar dat hij naar beneden wijst of vindt je die positie gewoon lekkerder? Ik heb zelf nog een Bontrager Race Lite liggen welke ik binnenkort eens op de Cervelo ga zetten. Niet de lichtste zadels but who give a f...
Comfort is veel meer waard op een TT/Triathlonfiets.
Ik blijf mijn zadel horizontaal houden anders ga je zo lopen wringen met extra druk op de bovenbenen teneinde niet naar voren te schuiven.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 20 mar 2008 16:48

Zonde van die mooie eurussen onder je slecht weer trainingsfiets. Ik had ze geruild met de mooi weer trainingsfiets! Oude versie Eurussen blijven de mooiste alu wielen die er zijn wat mij betreft.

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 20 mar 2008 20:53

[quote="ZorroI"]
[quote="Auke"]

[img=http://farm4.static.flickr.com/3081/234 ... 4e8d_b.jpg]
tijdrijden, vliegen[/quote]

Hoi Auke,

Dat zadel is toch een Bontrager Race Lite? Hoe bevalt dat op je TT fiets? Ik heb een Pave op mijn P3C zitten nu vanwege de lekker zachte punt. Hoe bevalt de Bontrager? Te hard op de punt vandaar dat hij naar beneden wijst of vindt je die positie gewoon lekkerder? Ik heb zelf nog een Bontrager Race Lite liggen welke ik binnenkort eens op de Cervelo ga zetten. Niet de lichtste zadels but who give a f...
Comfort is veel meer waard op een TT/Triathlonfiets.
Ik blijf mijn zadel horizontaal houden anders ga je zo lopen wringen met extra druk op de bovenbenen teneinde niet naar voren te schuiven.

Mvg, Zorro[/quote]

Inderdaad het zadel is gewoon heel comfortabel, met zachte punt, vandaar dat ik het zadel eens op de tt-fiets wil proberen. Toch heb ik het zadel inmiddels gewisseld met de SLR XP en het lekkere dikke zware Bontager zadel op mijn cyclofiets heb gezet. Nadeel van wisselen met dit zadel is dat je ook meteen de hoogte van je zadelpen moet aanpassen, aangezien het zadel een stuk hoger is. Maar dat kwam in dit geval mooi uit...., aangezien het zadel op de tt lager moest en op de cyclo hoger. Zit te denken aan de Selle SMP Strike of de Profile Design TriStryke voor de TT-fiets.

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 20 mar 2008 20:55

[quote="mensma"]Zonde van die mooie eurussen onder je slecht weer trainingsfiets. Ik had ze geruild met de mooi weer trainingsfiets! Oude versie Eurussen blijven de mooiste alu wielen die er zijn wat mij betreft.[/quote]

Als het echt slecht weer is blijf ik toch lekker thuis, haha. En bovendien fietst dit oude stalen brikkie uit 1988 nu weer prachtig met de Eurussen, Ultegra-groep en jawel, mijn eerste Chris King balhoofdstel.... Bovendien ga ik er nog steeds van uit dat er in het voorjaar de Zuiderzee wordt omgefietst, hint!

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 20 mar 2008 21:28

[quote="Auke"][quote="mensma"]Zonde van die mooie eurussen onder je slecht weer trainingsfiets. Ik had ze geruild met de mooi weer trainingsfiets! Oude versie Eurussen blijven de mooiste alu wielen die er zijn wat mij betreft.[/quote]

Als het echt slecht weer is blijf ik toch lekker thuis, haha. En bovendien fietst dit oude stalen brikkie uit 1988 nu weer prachtig met de Eurussen, Ultegra-groep en jawel, mijn eerste Chris King balhoofdstel.... Bovendien ga ik er nog steeds van uit dat er in het voorjaar de Zuiderzee wordt omgefietst, hint!
[/quote]

Jammer dat ze niet zwart zijn... ;)
Loeki Pro

revolution
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jan 2005 15:30

revolution 21 mar 2008 10:25

Ook geplaats in het Cannondale topic, maar ik wilde hem hier ook maar even laten zien. Ben er wel trots op. Er is een Tune concorde zadel onderweg en hij wordt dan ook weer met een zwart stuurlint.


Afbeelding

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 21 mar 2008 10:49

In al het geweld van nieuwe lichtgewicht fietsen waag ik het erop een fotootje te plaatsen van mijn oude (inmiddels vorige week verkochte) fiets. Ik heb hier 17 jaar vele tourtochtjes op gemaakt zonder noemenswaardige problemen. Het gaat hier om een Giant Speeder Lite, gewicht 14kg (jaja!). Oud staal is niet lelijk (maar smaken verschillen).

Heb nu een Red Bul Pro SL in bestelling en val zowaar zo'n 6kg naar beneden. Daar kan Sonja niet tegenop. Kan haast niet wachten.

Hier dan twee plaatjes, voor het nostalgische gevoel :D
Zodra ik mijn nieuwe fiets heb volgt er uiteraard een update


[img=http://img178.imageshack.us/img178/9885/fiets1rn5.jpg]
[img=http://img515.imageshack.us/img515/9303/fiets3qn7.jpg]
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 21 mar 2008 10:51

Ik had hem gehouden als slecht weer bike in het najaar/winter.
What makes the boat go faster?

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 21 mar 2008 10:53

Was idd wel een optie geweest, alleen staat mijn garage inmiddels zo vol (2 kinderen met fietsen, steppen, etc) dat ruimte ook een optie was :-)
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5547
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 21 mar 2008 11:00

[quote="Watikjebrom"]Was idd wel een optie geweest, alleen staat mijn garage inmiddels zo vol (2 kinderen met fietsen, steppen, etc) dat ruimte ook een optie was :-)[/quote]

In de garage tegen het plafond ;), toch jammer en je krijgt er spijt van.
What makes the boat go faster?

Plaats reactie