Pagina 269 van 1091

Geplaatst: 28 mar 2008 22:53
door bushwankaz
En weer een nieuwe wereldkampioen op een Cervélo. Er reden trouwens redelijk veel Cervélo's rond tijdens de puntenkoers.

Geplaatst: 28 mar 2008 23:10
door cervelootje
C a s r a n schreef:
Cervelootje schreef:Maar Cas,

Is dit een model van vorig jaar want er zit nog een wolf vork in. Zou je niet liever met een 3T vork rijden want die vind ik persoonlijk veeel stijver dan die SL vork.



Ik kon kiezen tussen 3T en Wolf SL (zijn wel degelijk nog zo uitgeleverd dit jaar). Keuze is op Wolf SL gevallen omdat die goed 30gr (denk zelfs meer!) lichter zijn :)


Ok, maar vindt je stijfheid niet belangrijker dan want ik heb met die SL vork alleen maar negatieve ervaring omdat ie zo slap is.

Geplaatst: 28 mar 2008 23:50
door danoontje
@Casran, waarom zo snel al weer de overstap van Time naar Speedplay??

Geplaatst: 29 mar 2008 09:47
door amclassic-fan
@Cervelootje, Casran rijdt zonder spacers, dat scheelt aanzielijk.

Geplaatst: 29 mar 2008 11:11
door cervelootje
Amclassic-fan schreef:@Cervelootje, Casran rijdt zonder spacers, dat scheelt aanzielijk.


Ja dan zal het zeker schelen ja.

Geplaatst: 29 mar 2008 20:13
door speric
Cervelootje schreef:
Amclassic-fan schreef:@Cervelootje, Casran rijdt zonder spacers, dat scheelt aanzielijk.


Ja dan zal het zeker schelen ja.


De flex zit niet zo zeer bovenin, maar meer onderin. Volgens mij is Casram wel wat lichter dan Cervélotje, maar pas als Casran er mee gereden heeft, kunnen we de ervaring weten.
De 3T is uit de doos rond de 380, de wolf zit rond de 340.



Iets anders :
volgens mij wordt er onderhand alleen door Cervélo gewonnen de laatste tijd.

Geplaatst: 29 mar 2008 20:29
door cervelootje
SpEric schreef:
Cervelootje schreef:
Amclassic-fan schreef:@Cervelootje, Casran rijdt zonder spacers, dat scheelt aanzielijk.


Ja dan zal het zeker schelen ja.


De flex zit niet zo zeer bovenin, maar meer onderin. Volgens mij is Casram wel wat lichter dan Cervélotje, maar pas als Casran er mee gereden heeft, kunnen we de ervaring weten.
De 3T is uit de doos rond de 380, de wolf zit rond de 340.



Iets anders :
volgens mij wordt er onderhand alleen door Cervélo gewonnen de laatste tijd.



Nou niet zo zeer door Cervelo maar wel op een Cervelo! Je kan beter gecorrigeerd worden door mij dan een ander:-)

Geplaatst: 29 mar 2008 20:32
door speric
op een ... door ... 1 pot nat ...

Cervélo !

Geplaatst: 29 mar 2008 20:37
door cervelootje
SpEric schreef:op een ... door ... 1 pot nat ...

Cervélo !


De C van CSC staat die voor Cervelo dan? ;-)

Geplaatst: 29 mar 2008 21:00
door daveke
Het is wel zo'n overtrokken redenering om te zeggen dat het door een fiets zal komen. Als je Cancellara heet win je zelfs op een stalen fiets uit de jaren 80. Het komt nog altijd uit de benen en niet uit welke fiets dan ook.. Zo, het moest er even uit! Wil echter niet zeggen dat ik Cervelo's niet mooi vind, want ze behoren toch echt wel tot de top hoor!

Geplaatst: 29 mar 2008 21:02
door scepticus
Cervélo Sykkel Club ofzo? :D

Enne... voor een uitval op 1.5 km van de streep lijkt een SLC met 808's mij toch wel dé ultieme fiets hoor.

Geplaatst: 29 mar 2008 21:30
door trifox
correctie. Was toch duidelijk een R3 waarmee de E3-prijs werd gewonnen.
Ik zie bij deze dan ook het overvloedig gebruik van de R3 voor de vlaamse klassiekers door CSC als een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt om ook voor dit type te gaan om door het "vlaamsche" land te dokkeren.

Trouwens kan ik enkel maar bevestigen wat hier al duizend keer is geschreven, Cervelo is werkelijk een sublieme fiets. De R3 is tegelijk zalig comfortabel, en stijf reactief terzelfde tijd. Eender welk wiel ik steek (cosmos, fulcrum racing zero, xentis) hij accelereert zo licht als een veertje (en dan is hij nog niet WW-getuned) Dit belooft dus nog voor het gebergte komende zomermaanden. (Heb dit trouwens al mogen ervaren tijdens een weekendje ardennen hoe zalig dit fietsje klimt.)

Voor de twijfelaars voor Sram: Gewoon doen : het is de gulden middenweg tussen Shimano en Campa met het voordeel dat je veel meer compatibele wegen opkan.