iemand al de Garmin edge 705??
Weet iemand wat het kost om de joystick van de Edge 705 te vervangen.
Hij werkt nog wel maar alleen naar beneden als ik naar boven duw dan wordt er niets gedaan.
Verder is de 705 nog in takt maar kan nu mijn schermen niet meer aanpassen.
Dank voor de reactie.
Hij werkt nog wel maar alleen naar beneden als ik naar boven duw dan wordt er niets gedaan.
Dank voor de reactie.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Van een ander kreeg ik het volgende advies over de joystick:hm2694 schreef:Weet iemand wat het kost om de joystick van de Edge 705 te vervangen.
Dank voor de reactie.
Het solderen zal wel lukken, een vaste hand en een goed mini soldeerstation doet wonderen.
Voor het bestellen van de switch , even google op “5 way smd switch” bij foto’s!
En toen ik de switch had gevonden nog even een hobby elektronica zaak zoeken.
http://www.hobbytronics.co.uk/5way-tactile-switch" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je dus iemand kunt vinden die SMD kan solderen heb je voor een € 10 een nieuwe joystick.
Hopelijk kun je hier wat mee.
Ik heb al een halfjaar hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden. Iemand?goeti schreef:als ik rit download van vb. bikemap.com of andere site en dan naar mijn gps ga met
waarheen> opgeslagen ritten> rit aanklik> navigeer > gaat mijn gps aan het berekenen en dan valt hij uit aan 70% of bij 100%
Grt
-
- Forum-lid
Doordat mijn originele hartslagmeter compleet gecorrodeerd was aan de binnenzijde, heb ik een hartslagmeter van Decathlon aangeschaft (Geonaute)
Niet om al te veel reclame te maken, maar de bevindingen zijn positief.Ik vind de band beter zitten, en het scheelt ruim de helft in de kosten.
Niet om al te veel reclame te maken, maar de bevindingen zijn positief.Ik vind de band beter zitten, en het scheelt ruim de helft in de kosten.
De software herinstalleren ??? Harde reset ???michiel_ schreef:Ik heb al een halfjaar hetzelfde probleem en nog geen oplossing gevonden. Iemand?goeti schreef:als ik rit download van vb. bikemap.com of andere site en dan naar mijn gps ga met
waarheen> opgeslagen ritten> rit aanklik> navigeer > gaat mijn gps aan het berekenen en dan valt hij uit aan 70% of bij 100%
Grt
Ook eens geprobeerd via Mapsource of basecamp ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
In het weekend een mail gestuurd naar Garmin omdat het afsluitrubbertje het aan het begeven is. Vandaag eentje gratis met de post ontvangen. Is wel service. Heb ze daarom ook nog eens bedankt.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Vroeger diverse malen gevraagd , nooit gekregen .spiritwetteren schreef:In het weekend een mail gestuurd naar Garmin omdat het afsluitrubbertje het aan het begeven is. Vandaag eentje gratis met de post ontvangen. Is wel service. Heb ze daarom ook nog eens bedankt.
Naar welk emailadres had je hem gestuurd ??
-
- Forum-lid
Ik heb dit naar het volgende adres gestuurd: support@garmin.be
Zou dat ook voor Nederlanders werken ???spiritwetteren schreef:Ik heb dit naar het volgende adres gestuurd: support@garmin.be
De Nederlandse tak iig niet , toen .
-
- Forum-lid
Ik zou toch eens proberen, je weet maar nooit.whocares schreef:Zou dat ook voor Nederlanders werken ???spiritwetteren schreef:Ik heb dit naar het volgende adres gestuurd: support@garmin.be
De Nederlandse tak iig niet , toen .
Bij dutch.support@garmin.com ook maar geprobeerd .spiritwetteren schreef:
Ik zou toch eens proberen, je weet maar nooit.