Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 25 aug 2006 17:24

Ik fiets eigenlijk iedere dag, weer of geen weer. Ik heb geen auto, en mijn werk is twintig kilometer van mijn huis verwijderd. Ik verheug me na vijf jaar nog steeds op mijn dagelijkse tochtje. Je gaat er aan wennen. Ook het weer valt meestal nogal mee. Gelukkig heb ik sinds kort een nieuwe racefiets, en mijn oude, die nog in prima staat is, kan ik dan als "slechtweerfiets" gebruiken.

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 25 aug 2006 19:01

vandaag een vrije dag dag gekregen van hare majesteit de koningin en daar heb gebruik van gemaakt
vandaag 85 km gefietst en 3 flinke stortbuien op me bolleke gekregen maar dat mocht de pret niet drukken.
rondje: Oss berghem herpen schaijk reek grave nederasselt overasselt heumen mook molenhoek groesbeek berg en dal beek ubberbergen nijmegen wijchen niftrik raventein huiseling berghem Oss
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cor01
Forum-lid

cor01 27 aug 2006 13:04

Afgelopen woensdag weer eens een ritje gemaakt op mijn oude Jan Janssen. Nood gedwongen omdat mijn fietsje bij de fm was. 's avonds weer op de Specialized met de club mee.
Donderdag heb ik 's ochtends nog een rustig D1 tochtje gemaakt.

Gisteren heb ik deel genomen aan Diekirch-Valkenswaard. Officeel is deze tocht maar zo'n 250 km maar omdat wij zo'n 5 km buiten Diekirch verbleven en een paar keer verkeerd reden had ik gisteren middag zo'n 270 km op de teller staan.
Woensdagochtend: 1u 15 min. 36 km
avond: 2 u 10 min. 72 km.
Donderdag: 1 u 10 min. 35 km
Zaterdag: totaal 270 km
Diekirch tocht: 9 u 5 min. 265 km
Voor verslag zie hier:
http://www.wielertoerist.nl/forum/viewt ... 6&start=50

"Afstappen is geen optie"

bosmansleon
Forum-lid

bosmansleon 27 aug 2006 17:06

Hei ieliependalie(wat dit ook maar mag betekenen) ik was ook daar in Opoeteren. Ben lid van één van de organiserende clubs. Heb kontrole gedaan op het parkoer (pijlen). Vanaf de splitsing in Bergerven (20-40-75 links en 100-115 rechtdoor) tot 10 km na de laatste bevoorrading was mijn deel. Heb vele vermoeide deelnemers gezien wat natuurlijk normaal is na 70/80 km. Ben je op de terrils boven geraakt of ook zoals de meeste deelnemers voet aan de grond moeten zetten. Fijn dat je er was en proficiat met je ontmaagding!!!. Hopelijk zien we je volgend jaar terug.
Mijn racefiets<br>
RIDLEY Scandium campa record 10 speed<br>
Mijn MTB.Fuji Suncrest xt.<br>
Crossfiets Ridley dayt&#111;na 9 speed

ottie
Forum-lid

Gebruikersavatar ottie 27 aug 2006 20:31

Vandaag een rondje van 67km Nijmegen-Ooijpolder-Kleve-Reichswald-Wyler-Bergendal-Beek-Bergendal-Nijmegen. Onderweg de Duivelsberg en de nieuwe/oude Holleweg meegepikt.
Wat die nieuwe/oude holleweg betreft: Ben blij dat ik een triple heb. Man hoe kom je hier anders boven?
Het weer viel mij heel erg mee. Alleen wel heel erg veel wind. Wat dat betreft geen briljant rondje, eerst wind mee en terug naar huis pal tegen...
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

neos
Forum-lid

neos 27 aug 2006 20:51

Quoten: Origineel geplaatst door ottie op 27 Augustus 2006

Vandaag een rondje van 67km Nijmegen-Ooijpolder-Kleve-Reichswald-Wyler-Bergendal-Beek-Bergendal-Nijmegen. Onderweg de Duivelsberg en de nieuwe/oude Holleweg meegepikt.
Wat die nieuwe/oude holleweg betreft: Ben blij dat ik een triple heb. Man hoe kom je hier anders boven?
Het weer viel mij heel erg mee. Alleen wel heel erg veel wind. Wat dat betreft geen briljant rondje, eerst wind mee en terug naar huis pal tegen...

Nou ik rijd de oude holle op het middenblad (42) en dat gaat toch redelijk als je maar klein begint
cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid

whocares 27 aug 2006 22:38

Quoten:Origineel geplaatst door ottie op 27 Augustus 2006 Vandaag een rondje van 67km Nijmegen-Ooijpolder-Kleve-Reichswald-Wyler-Bergendal-Beek-Bergendal-Nijmegen. Onderweg de Duivelsberg en de nieuwe/oude Holleweg meegepikt.Wat die nieuwe/oude holleweg betreft: Ben blij dat ik een triple heb. Man hoe kom je hier anders boven?Het weer viel mij heel erg mee. Alleen wel heel erg veel wind. Wat dat betreft geen briljant rondje, eerst wind mee en terug naar huis pal tegen...Quote:

Origineel geplaatst door NEOS op 27 Augustus 2006 Nou ik rijd de oude holle op het middenblad (42) en dat gaat toch redelijk als je maar klein begint

Het is ook een kwestie van macht , ik pak de ene keer met de 30 en dan gewoon lekker rustig ( begin seizoen ), een andere keer met de 42 als ik wat verder in het seizoen zit en een betere conditie heb.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

tyrion
Forum-lid

tyrion 28 aug 2006 21:12

gisteren met drie man de Airbornetocht in Oosterbeek gereden. 150 km en ook nog wat hoogtemeters, als voorbereiding op de Mergelheuvel2daagse. Enorme bak regen over ons heen gehad, maar het wilde maar niet koud worden, dus moesten we wel door. Als straf nu wel fiets poetsen.

voetballen is een spel, wielrennen een sport

neos
Forum-lid

neos 28 aug 2006 23:38

Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 28 Augustus 2006

helaas niks meer gefietst de afgelopen 2 weken. veel regen en andere dingen te doen gehad. Ben weer werkeloos en dat motiveerd niet. Ik ben nu wel weer flink aan het studeren gegaan.

de afstand is veel te groot maar bij ons(SCA Gennep) vragen ze nog  operators met een Technische achtergrond het is zelfs zo erg dat ik €500 ontvang als je na 1 jaar nog in dienst zou zijn.....het is in een 5 ploegen rooster dus veel vrije tijd.
cornelli racing cycles Uden

soffatti
Forum-lid

soffatti 28 aug 2006 23:54

Vandaag lang gewacht tot het droog werd.
Vanmiddag was het eindelijk droog en ben ik gaan fietsen...Na een uur kwam er alweer donkere bewolking aan en begon het heel hard te hosen...
Gelijk maar de kortste weg naar huis genomen waar ik helemaal nat aankwam...
Toch nog 70km gefietst.

swind
Forum-lid

swind 29 aug 2006 00:29

Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 28 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 28 Augustus 2006helaas niks meer gefietst de afgelopen 2 weken. veel regen en andere dingen te doen gehad. Ben weer werkeloos en dat motiveerd niet. Ik ben nu wel weer flink aan het studeren gegaan. de afstand is veel te groot maar bij ons(SCA Gennep) vragen ze nog operators met een Technische achtergrond het is zelfs zo erg dat ik €500 ontvang als je na 1 jaar nog in dienst zou zijn.....het is in een 5 ploegen rooster dus veel vrije tijd.

Daar maken ze luiers, toch?
Als ie gaar is kom ik terug

Plaats reactie