De Twitterrit
[quote="andromeda"][quote="Theo V"][quote="andromeda"]Vanavond Twitterrit 3.0/Forumrit Brienenoord/SMStocht 010/Email rit Rotterdam noord en zuid samen met Danny [/quote]
Wanneer komen de foto's?;):D[/quote]
Kijk maar op Twitter [/quote]
Mailen mag ook.
Wanneer komen de foto's?;):D[/quote]
Kijk maar op Twitter [/quote]
Mailen mag ook.
-
- Forum-lid
Of mss met de postduif ,rooksignalen tam tam of zo
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
Ten eerste Rose je bent een topwijf (zelf gezien). Een vrouw met het hart op de juiste plaats. We hebben allemaal genoten van je Twitterrit. Je hebt dit met jou passie voor het fietsen met enkele forumleden toch maar mooi geregeld.
Ik ben nog niet zo lang lid hier op het forum.....en ook meer lezer dan schrijver.
Maar hier moet ik toch even op reageren. Wees in vredesnaam blij dat er iets leuks wordt geregeld. Iedereen mag mee doen, krijgt ook nog iets leuks en wat het belangrijkste is ik heb alleen maar leuke blije mensen zien mee fietsen. Daarbij vind ik dat enkele forum moderators zich eigenlijk erg kinderlijk opstellen door b.v. een naam van de topic te veranderen en te mengen in dingen die voor hun functie helemaal niet relevant zijn.
Sterker nog ze zijn zelf het lijdend voorwerp en beginnen zelf met deze onzin...zelden zo iets meegemaakt. Ik denk eerder dat het te maken heeft met kift en jaloezie. Maar goed we leven anno 2010 en iedereen mag zeggen wat die wil.
Wilco Pot
Ik ben nog niet zo lang lid hier op het forum.....en ook meer lezer dan schrijver.
Maar hier moet ik toch even op reageren. Wees in vredesnaam blij dat er iets leuks wordt geregeld. Iedereen mag mee doen, krijgt ook nog iets leuks en wat het belangrijkste is ik heb alleen maar leuke blije mensen zien mee fietsen. Daarbij vind ik dat enkele forum moderators zich eigenlijk erg kinderlijk opstellen door b.v. een naam van de topic te veranderen en te mengen in dingen die voor hun functie helemaal niet relevant zijn.
Sterker nog ze zijn zelf het lijdend voorwerp en beginnen zelf met deze onzin...zelden zo iets meegemaakt. Ik denk eerder dat het te maken heeft met kift en jaloezie. Maar goed we leven anno 2010 en iedereen mag zeggen wat die wil.
Wilco Pot
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ongelooflijk! Ik mag van meneer mijn mening niet geven, denk je dat ik (en de andere mods) hier alleen komen om politie agentje te spelen? De naam van het topic heb ik gewijzigd omdat die de lading totaal niet dekte. De nieuwe naam doet dat een stuk beter, maar als het niet naar wens van de Twitteraars is wil ik 'm met alle liefde weer wijzigen. Het zou een mooie boel worden als alle titels zo onduidelijk zouden zijn. Dus leg mij maar eens uit wat er kinderlijk is aan het wijzigen van een topictitel?
Ga toch Twitteren man.
Ga toch Twitteren man.
De Titel is prima verandert dekt de lading goed en kun je makkelijker terugvinden goed initiatief om het overzichtelijk te houden en Roos ga zo doooor
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Ik wil me niet in deze discussie mengen, maar wel graag even opmerken dat het me niet meer dan logisch lijkt dat moderators titels mogen veranderen als daar een goede reden voor is. Net zoals ze topics mogen verwijderen als daar een goede reden voor is. Of posts mogen verwijderen als daar een (hele) goede reden voor is.
[quote="andromeda"][quote="eelcoz"]Ik wil me niet in deze discussie mengen, maar wel graag even opmerken ..... [/quote]
? [/quote]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk niet in de bredere discussie over dit topic, Twitter, de rit, of dit het juiste medium is etc. etc. Staat er inderdaad een beetje tegenstrijdig.
? [/quote]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk niet in de bredere discussie over dit topic, Twitter, de rit, of dit het juiste medium is etc. etc. Staat er inderdaad een beetje tegenstrijdig.
Als je niet Twittert dan weet je het misschien niet, maar via Twitter zijn Tweetups best bekend. Een tweetup is "A real world meeting between two or more people who know each other through the online Twitter service."
Oftewel in dit geval dus een Tweetup onder wielrenners, wat gewoon een leuk initiatief is. Een term als twitterrit is dan best toepasselijk.
Over dergelijke tweetups lees je wel meer op allerlei websites, dus dat dit dan hier op het forum ook genoemd wordt is dan ook niet zo gek en er zou naar mijn mening dan ook niets mis mee moeten zijn.
[quote="ferry1982"]ik ben niet bij de rit geweest maar misschien kan je de twitterrit ook 2 zijdig zien.
Mensen van het fietsforum gaan mee met de twitterrit. Komen daar mensen tegen die wel twitteren maar niet een bijdrage leveren aan dit forum. Zij gaan door dit contact zich hier aanmelden.
win-win situatie. Leuke rit en meer fietsforumleden[/quote]
Precies, en bovenstaande vind ik dan ook een goede opmerking.
Oftewel in dit geval dus een Tweetup onder wielrenners, wat gewoon een leuk initiatief is. Een term als twitterrit is dan best toepasselijk.
Over dergelijke tweetups lees je wel meer op allerlei websites, dus dat dit dan hier op het forum ook genoemd wordt is dan ook niet zo gek en er zou naar mijn mening dan ook niets mis mee moeten zijn.
[quote="ferry1982"]ik ben niet bij de rit geweest maar misschien kan je de twitterrit ook 2 zijdig zien.
Mensen van het fietsforum gaan mee met de twitterrit. Komen daar mensen tegen die wel twitteren maar niet een bijdrage leveren aan dit forum. Zij gaan door dit contact zich hier aanmelden.
win-win situatie. Leuke rit en meer fietsforumleden[/quote]
Precies, en bovenstaande vind ik dan ook een goede opmerking.