Baanclinic 2009 13 DECEMBER?
Precies!
Het "geldprobleem" is overigens opgelost.
Het bedrag voor de clinic is nu vast, 15,00 pp excl eventuele huur van een baanfiets. (zowel voor de beginners- als de gevorderdenclinic)
Eric van EP Bike en ikzelf vullen het tekortkomende bedrag aan als sponsoring.
Het bedrag voor de clinic is nu vast, 15,00 pp excl eventuele huur van een baanfiets. (zowel voor de beginners- als de gevorderdenclinic)
Eric van EP Bike en ikzelf vullen het tekortkomende bedrag aan als sponsoring.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid HC
Hulde!!!
kijk, daar wordt mijn portomonnee nog eens blij van. (Y)
nu nog lekker knallen zondag as en dan is het feest compleet
nu nog lekker knallen zondag as en dan is het feest compleet
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="andromeda"]Precies!
Eric van EP Bike en ikzelf vullen het tekortkomende bedrag aan als sponsoring.[/quote]
Dat is echt cool! want ik begon me zorgen te maken over het geld daar ik mijn berekening van mijn budget al superkrap vond, cool jongens!
Eric van EP Bike en ikzelf vullen het tekortkomende bedrag aan als sponsoring.[/quote]
Dat is echt cool! want ik begon me zorgen te maken over het geld daar ik mijn berekening van mijn budget al superkrap vond, cool jongens!
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
[quote="superrose"][quote="andromeda"]Precies!
Dat is echt cool! want ik begon me zorgen te maken over het geld daar ik mijn berekening van mijn budget al superkrap vond, cool jongens![/quote]
Hoi Rose,
Geen zorgen maken. Ik maak die 15 Euro over naar Andromeda aangezien ik op de initiele lijst stond. Ook al heb ik een goed persoonlijke reden waarom ik er Zondag niet bij kan zijn dan nog is dat geen reden om andere daarvan de dupe te laten worden.
Wellicht een idee voor de volgende keer om mensen vooraf te laten betalen Andromeda?
Mvg, Zorro
p.s. we komen verder met bike4all. Achter de schermen ben ik bezig met ze en 53X11 is op de hoogte.
Dat is echt cool! want ik begon me zorgen te maken over het geld daar ik mijn berekening van mijn budget al superkrap vond, cool jongens![/quote]
Hoi Rose,
Geen zorgen maken. Ik maak die 15 Euro over naar Andromeda aangezien ik op de initiele lijst stond. Ook al heb ik een goed persoonlijke reden waarom ik er Zondag niet bij kan zijn dan nog is dat geen reden om andere daarvan de dupe te laten worden.
Wellicht een idee voor de volgende keer om mensen vooraf te laten betalen Andromeda?
Mvg, Zorro
p.s. we komen verder met bike4all. Achter de schermen ben ik bezig met ze en 53X11 is op de hoogte.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock