Spiegeltrukje....
Wel fraai hoor. Daar kom je deftig mee voor de dag!
Zelf net even m'n wielsetje getest met een snel rondje na het werk. Da's ook dik in orde. Die Campa Record naven rijden toch wel heel erg fijn.
Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
Ik zie het helemaal zitten, en opzich zou ik dat weekend ook moeten kunnen. Gaat last minute inschrijven ook?
Edit: Voor de volledige P-R natuurlijk. Zal afzien en BZT worden, en bij finish zal ik wel van ellende van m'n fiets af pleuren maar ik vermoed dat dat het wel waard zal zijn.
P.s. Ik heb nog wel een heeeeel erg mooi stalen frame hangen die dit wel durft!
Edit: Voor de volledige P-R natuurlijk. Zal afzien en BZT worden, en bij finish zal ik wel van ellende van m'n fiets af pleuren maar ik vermoed dat dat het wel waard zal zijn.
P.s. Ik heb nog wel een heeeeel erg mooi stalen frame hangen die dit wel durft!
-
- Forum-lid
Als je er nog 10 euro bij doet ligt er aan de finish nog een miniatuur kassei op je te wachten. Het is wel een beetje een onbenullig klein ding maar toch een leuk aandenken aan de dag.
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Anaszi2.0"]Zouden ze het kunnen waarderen als ik gewoon een echte uit de weg steek? [/quote]
Ja, in het bos van Wallers en dan in je zadeltasje doen en meenemen.....
[quote="Anaszi2.0"]
Gisteravond 'Road to Roubaix' gekeken, en waarschijnlijk een maatje zover gekregen om mee te gaan. Kijken of ik wat kilometers in de benen kan krijgen..[/quote]
Succes !
Ja, in het bos van Wallers en dan in je zadeltasje doen en meenemen.....
[quote="Anaszi2.0"]
Gisteravond 'Road to Roubaix' gekeken, en waarschijnlijk een maatje zover gekregen om mee te gaan. Kijken of ik wat kilometers in de benen kan krijgen..[/quote]
Succes !
[quote="SuperGrover1"]Ja, in het bos van Wallers en dan in je zadeltasje doen en meenemen.....[/quote]
Ik had wat anders in gedachten..
[img=http://www.velologue.com/userfiles/imag ... saddle.jpg]
Ik had wat anders in gedachten..
[img=http://www.velologue.com/userfiles/imag ... saddle.jpg]
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hahahahaha, in dat geval moet je wel ff hamer, beitel en schuurpapier in je zadeltasje frommelen, Oscar...
-
- Forum-lid
Inderdaad, het ligt er absoluut slechter bij. Het stuk vóór de Hushovd bocht was al bar slecht en dat is gewoon nog slechter geworden over een groter gedeelte van de strook. Vorig jaar had je na die bocht het ergste wel gehad en was het een kwestie van doorrammen tot het café. Nu liggen de kasseien op die laatste rechte strook behoorlijk scheef. Niet dat je continu van links naar rechts moet uitwijken. Maar het is veel lastiger om goed snelheid te maken. Goed het midden houden is daar echt cruciaal want anders val je stil.
Maar de heren van Les Amis du Paris Roubaix vinden het kennelijk niet de moeite waard om er wat aan te doen.
Maar de heren van Les Amis du Paris Roubaix vinden het kennelijk niet de moeite waard om er wat aan te doen.