ULTREMO R
- robbebopper
- Forum-lid HC
In het begin van dit topic was ik de klos. Daarna, met de vervangende set enige tijd probleemloos rondgefietst. Tot vandaag. Mijn fiets begon op gladde asfaltwegen weer verdacht te hobbelen. En ja hoor, weer de beroemde bobbel in de band. In totaal zo'n 1000 kilometer mee gereden.
Dus dat wordt weer banden verwisselen, foto maken, mailtje sturen, banden opsturen, nieuwe banden er op leggen.
Zouden ze bij Schwalbe ook mijn arbeidsloon betalen?
Dus dat wordt weer banden verwisselen, foto maken, mailtje sturen, banden opsturen, nieuwe banden er op leggen.
Zouden ze bij Schwalbe ook mijn arbeidsloon betalen?
De Ultremo R zaten standaard op mijn nieuwe fiets. Ik was bekend met dit topic, maar ik dacht ik probeer het maar even met die banden. Bevielen in het begin wel prima, maar na 500 km begonnen er erg veel scheuren en gaten in de achterband te verschijnen. En ja hoor, na 850 km was het raak: de bekende bobbel...
Het is alleen de achterband, maar weet iemand of ik de voorband (nog zonder bobbel) ook mee terug kan sturen voor de recall actie? Heb in de voorband ook niet zo veel vertrouwen meer.
Het is alleen de achterband, maar weet iemand of ik de voorband (nog zonder bobbel) ook mee terug kan sturen voor de recall actie? Heb in de voorband ook niet zo veel vertrouwen meer.
Is geen verrassing
http://www.triathlonranking.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Heeft iemand zijn nieuwe bandjes al ontvangen? De R1? Dacht dat die begin september gepresenteerd werden op de beurs, en daarna naar ons werden gestuurd ter vervangen van de R's.
iron2man schreef:Vandaag in een Duits fietsblad een test gelezen onver buitenbanden en wat komt er als beste uit de bus: Continental Grand Prix 4000 S
Voorlopig wil ik geen andere meer, supertevreden over...
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Ja die Conti's heb ik ook wel op een setje wielen liggen, maar wil toch me R1's
- robbebopper
- Forum-lid HC
Scorcher schreef:De Ultremo R zaten standaard op mijn nieuwe fiets. Ik was bekend met dit topic, maar ik dacht ik probeer het maar even met die banden. Bevielen in het begin wel prima, maar na 500 km begonnen er erg veel scheuren en gaten in de achterband te verschijnen. En ja hoor, na 850 km was het raak: de bekende bobbel...
Ja, had ik ook. Je kunt beide banden waarschijnlijk opsturen. Inmiddels heb ik een setje Durano's gekregen, en een toezegging voor een setje Ultremo R1's in november. Je moet zoals eerder hier beschreven een mail sturen naar h.kentrop@anglodutch.nl. Hierin beschrijf je je probleem. Foto van "De Bobbel", je adresgegevens, en wachten op hun antwoord.