Pagina 28 van 98

Geplaatst: 29 mei 2010 12:36
door danny1407
[quote="klaas-kippegaas"]
klanten die topservice willen voor bodemprijzen, typisch Nederlands :rolleye:[/quote]

Frames toch niet op voorraad hebben en niemand die je te woord staat heeft niks met het ontbreken van top service te maken.
Of het nou bij een fm, electronica winkel, auto dealer of wat dan ook is....dat is gewoon niet sociaal en zegt meer over de mensen zelf dan over de bedrijfsvoering.

Ik geloof niet dat er een kwartje moest vallen bij 53x11, die gaat al lang genoeg mee op het forum en heeft genoeg gelezen over Vos.
Door de verhalen op die manier voorbereid zijn en dan toch nog verbaasd de winkel uitstappen.........hopelijk kan 53x11 er een beetje om lachen, want eigenlijk is het natuurlijk diep triest.

Geplaatst: 29 mei 2010 12:53
door Supergrover
[quote="danny1407"]
Frames toch niet op voorraad hebben en niemand die je te woord staat heeft niks met het ontbreken van top service te maken.
Of het nou bij een fm, electronica winkel, auto dealer of wat dan ook is....dat is gewoon niet sociaal en zegt meer over de mensen zelf dan over de bedrijfsvoering.
[/quote]
+1, Danny

zie hier weer een mooi voorbeeld van de fietsmafiapraktijken van de oude vos, je weetwel die met die streken....

Geplaatst: 29 mei 2010 22:48
door 53x11
Heb wel eens eerder iets bij Vos gekocht. Kreeg daar toen ook al een nare bijsmaak bij. Topservice verwacht ik zeker niet, een beetje normale behandeling wel. Het KAN namelijk best (Hopmans is prima bijvoorbeeld, maar ver weg).
En ik lig er verder geen nacht wakker van hoor...

Geplaatst: 30 mei 2010 00:31
door stefanofly
[quote="53x11"][quote="stefanofly"]ben benieuwd naar je ervaring 53x11.
Laat ons weten hoe het loopt.[/quote]

Nou, daar kom ik voorlopig niet meer terug. Ten eerste hadden ze geen 1 van de (overjarige) frames waar ik interesse in had meer in de winkel (ondanks bericht op de website dat alles op de site ook in de winkel is), ten tweede stond er iets van 6 man personeel in de winkel, was ik op dat moment de enige klant, maar was niemand in staat me fatsoenlijke te woord te staan (ook met een IQ<100 moet dat wel lukken, toch?)
Tot slotte ergerde ik me suf aan de oude Vos, die als een soort mislukte kruising tussen Scarface en Don Corleone kwasi nonchelant achter de balie, onderuitgezakt in z'n leren stoel 'zaken' zat te doen aan de telefoon.[/quote]

hehehe top dit! Ik weet wat je bedoelt... ik heb een fiets daar gekocht en ik moest me ook een paar keer inhouden!

Geplaatst: 30 mei 2010 02:51
door andreasg
Ik moet zeggen ik heb nu al 2x een wielrenfiets gekocht bij vos en dit 2x tot volle tevredenheid en ik zal er ok zeker blijven komen, ik zou wel een dief van mijn eigen portomonnee zijn. Ik denk ook wel dat je van te voren moet weten wat je wil. Bij mijn laatste fiets kreeg ik zelfs duurdere onderdelen gemonteerd dan gevraagd en dit zonder meerprijs! Het zadel dat ik wou was er op dat moment niet en ik kreeg gewoon een ander zadel te leen.

Eind vorig jaar spaakbreuk gehad in mn fulcrum racing 3 achterwiel, even naar vos en 15 minuten later stond ik weer buiten met een perfect wiel en de reparatie was gratis!
Misschien dat ik steeds geluk heb, maarja misschien moet je ook niet een bepaald hoog verwachtings patroon hebben van een discounter het is en blijft massa verkoop in deze winkels. Aldi ziet er tenslotte ook anders uit dan de AH.

Geplaatst: 30 mei 2010 10:44
door rene1
Om wat voor duurdere onderdelen ging het dan AndreasG? En wat was er afgesproken?

Geplaatst: 30 mei 2010 16:05
door spook
Volgens mij zit het zo;

Het lijkt erop dat Vos een soort teller bij de deur heeft, die tot honderd telt. De eerste 99 klanten op een dag doen er niet toe, krijgen nauwelijks antwoord op hun vragen of gaan met de verkeerde spullen naar huis.
Maar dan komt nummer 100, en dan is het feest. Uit verborgen kasten komen dure spullen die voor bodemprijzen worden aangeboden, sterker nog, gratis en voor niets wordt de hele boel opgepimpt met nog duurdere spullen. Met wordt in de watten gelegd, alles wordt snel en vakkundig door superaardige en technisch onderlegde vakmensen gemonteerd, en al wat er op dat moment helaas niet is, wordt ruimschoots gecompenseerd. Daarna volgen er nog een stuk of 20 gratis servicebeurten, liefst op vrijdagavond na sluitingstijd, want ja, files daar kan niemand wat aan doen, dus de ouwe Vos met lekkere koffie en cake doet daar vanzelfsprekend niet moelijk over.
Tenslotte wordt er gratis en voor niets supersnel een account aangemaakt voor je op dit forum waar je in dit Topic in slecht Nederlands mag opschrijven welk een verwennerij er heerst bij Vos.

Allemaal een kwestie van goed tellen dus, wachten tot de 99e klant binnen is, en dan zelf naar binnen gaan...!

Geplaatst: 31 mei 2010 02:32
door andreasg
[quote="rene1"]Om wat voor duurdere onderdelen ging het dan AndreasG? En wat was er afgesproken?[/quote]

Ik zeg afspraak was alu onderdeel maar fos montere carbonne onderdeel van oost-on ik heb zeer tevreden hierdoor, terwijl ik moes wagte ik kreeg ik aangeboden kake van dit aardige man met bakkie koffie. Toen verkocht met handdruk was bezegelt ik krege waardebon voor gratiz account op fietsen forum, ik heel blij. Maar moes wel goede commentaar geven op vorum anders ik geen gratiz survis beurt krijgen. Excuus voor mijn nederlands maar sinds ik een tevreden klant ben van vos of 1 van die honderd is mijn nederlands sterk achteruit gegaan.

Geplaatst: 31 mei 2010 11:40
door Theo V
[quote="AndreasG"]Excuus voor mijn nederlands maar sinds ik een tevreden klant ben van vos of 1 van die honderd is mijn nederlands sterk achteruit gegaan.[/quote]

:D:D

Geplaatst: 01 jun 2010 13:14
door freakish
Volgens mij geeft Vos een van die Polen die de fietsen daar in elkaar knuppelt af en toe de opdracht om hier iets positiefs te spammen ;-)

Geplaatst: 01 jun 2010 16:26
door andreasg
Jahoor en nu ben ik nog pools ook! Ik ben er klaar mee! Ik ben overtuigd ik ga nooit meer naar vos toe!! :-)

Geplaatst: 01 jun 2010 16:45
door klaas-kippegaas
whahahahahaha, echt buikpijn!

tot zover mijn constructieve bijdrage......