Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour de France 2008

marino
Forum-lid

marino 17 jul 2008 20:31

Wat zei tankink? Ik mis op mn werk werkelijk iedere minuut van de tour :(

Wat jammer van Ricco zeg... Toen hij eens in de Tireno o.i.d. een etappe won vroeg Boogerd aan de verslaggever wie de etappe had gewonnen. Op Ricco als antwoord zei Boogerd: ooo, die epo-boy (Iets van die strekking.) Ricco was toen voor mij al een beetje te verdacht om écht te genieten van z'n koerswijze. Ben het eens met wat Pulpo zegt: Volgens mij weten renners van elkaar dondersgoed wat er allemaal gebeurd, niet op de laatste plaats omdat al 50 jaar dezelfde doktoren, begeleiders, trainers, ploegleiders e.d. in het wereldje zitten. Iedereen weet vroeg of laat wel hoe het in elkaar steekt allemaal. Was echt geneigd te geloven in de 'nieuwe generatie' (Dekker, Gesink, Andy Schleck, Cavendish enz.) Maare......hoorde Ricco daar met zijn 24 jaar ook niet bij? :(

Zucht.
Anima Sana In Corpore Sano

fietsenverveeltnooit
Forum-lid

fietsenverveeltnooit 17 jul 2008 20:33

Moustache schreef:
eelcoz schreef:De reactie van Tankink na afloop van de etappe was trouwens prachtig.

Inderdaad, weer ééntje om in te lijsten!

Over de Cobra?? Bram rules!!

foosho
Forum-lid

foosho 17 jul 2008 20:36

Gaan ze nu iedere dag 1 vd 10 oppakken ofzo?? 't Lijkt me beter dat in 1x te doen..

moustache
Forum-lid

moustache 17 jul 2008 21:20

Marino schreef:Wat zei tankink?

NOS: "Bram, wat is jou reactie? Wat zou je Ricco gezegd hebben?"
Bram: "Ik zou hem in elkaar getimmerd hebben. Gelukkig heb ik hem gisteren al een klap verkocht. Ik vond hem een etter en dat vind ik nog steeds."

pulpo
Forum-lid

pulpo 17 jul 2008 21:41

Derde generatie EPO is zooo 2007!!!!

P.S. denk dat er wel meer slachtoffers gaan vallen. Frappant dat die Fransen meer agenten op de been kunnen brengen voor een dopinggeval dan in Amsterdam voor de begrafenis van Gabrielle Cevat.....

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 jul 2008 22:06

Wieler Revue schreef:Ik snap al die comotie omtrent dopinggebruik niet. Wat is er mis met het gebruiken van doping?

Daar ga ik verder niet op reageren afgezien van deze post. Twee mogenlijkheden:

1-Je bent superdom
2-Je wilt de zaak hier stoken

Ik ga voor optie #2 in welk geval je ook voldoet aan #1.

Hopeloze gasten zoals jij (veel blaten en niks zeggen) moeten eens ergens les gaan nemen om zodoende zaken leren te onderbouwen. Schreeuwen kan elke idioot.

Ik hoop voor Wieler Revue dat je niet niet echt met hun verbonden bent.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 17 jul 2008 22:17

Ik vind het best een goede vraag eigenlijk :)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 jul 2008 22:25

Scepticus schreef:Ik vind het best een goede vraag eigenlijk :)

Eerder vandaag stond er een post van je met het antwoord.

Je zei dat doping niet mocht omdat 'Het is een spelregel dat doping verboden is."

Niet lopen kloten nu dus.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 17 jul 2008 22:27

Reactie van Bram was TOP!!
Volgens Tankink heeft Ricco met zijn actie zijn hele leven op het spel gezet. “We hebben allemaal een topbaan, een wereldbaan. Hij zou met veel liefde zijn vak moeten bedrijven. Dit slaat helemaal nergens op.”

Bij Laurens ten Dam sloeg het derde dopinggeval in deze Tour in als een bom, maar hij had tijdens de rit niet veel tijd om er bij stil te staan. “Het ging meteen al zo hard en er was in het peloton zo veel stress door de wind. Ik heb niet meer aan Ricco kunnen denken.”

Hij is wel blij dat Ricco uit de Tour is. “Dit hoort niet in de sport. Het is goed dat hij eruit is. Maar het is wel enorm jammer dat de sport zo kapot wordt gemaakt. Die jongens snappen het niet. Ik denk dat ze verblind worden door het succes en geld verdienen. Maar we moeten ons juist allemaal richten op de sport.”
Gerardo

kino
Forum-lid

kino 17 jul 2008 22:40

Gezeur over de Tour..........Hij is wel schoon, de gebruikers van wat dan ook worden eruit gegooid.......... Ben juist wel positief gestemd!
pinarellorules

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 18 jul 2008 00:07

Ik wil over die hele EPO-toestand twee dingen kwijt:
-Doping zal nooit verdwijnen, en zolang iets verboden is, zal er gecontroleerd en vervolgens gestraft moeten worden.
-Als tourfanaat wordt je iedere keer opnieuw opgelicht. Ik heb deze tour alweer twee keer ten onrechte van een "prestatie" zitten genieten. Balen, en steeds moeilijker om nog plezier te hebben in het volgen van wielerwedstrijden.

neos
Forum-lid

neos 18 jul 2008 00:43

Bij mij stond Ricco ook op 1
Als dit alles van de laatste maanden zonder de spuit was gelukt kwam hij echt van een andere planeet.
cornelli racing cycles Uden

Plaats reactie