[quote="yugor"]@lowermate - die afweging moet je denk ik voor je zelf maken. Of je het de extra sores waard vind mocht er iets mee zijn.
quote]
Niet alleen gevoelmatig. Ik weet niet hoe het in praktijk gaat met reparatie/ garantie ? Kan ik gebruik maken van nederlandse dealers/reparateurs als er iets mis is ?
iemand al de Garmin edge 705??
[quote="Lowermate"][quote="yugor"]@lowermate - die afweging moet je denk ik voor je zelf maken. Of je het de extra sores waard vind mocht er iets mee zijn.
quote]
Niet alleen gevoelmatig. Ik weet niet hoe het in praktijk gaat met reparatie/ garantie ? Kan ik gebruik maken van nederlandse dealers/reparateurs als er iets mis is ?[/quote]
Als je de reparatie betaald wel natuurlijk, waarom niet
Maar denk dat je voor garantie enzo niet op een NL dealer terug kunt vallen - hooguit de NL importeur. Maar wat ik uit het verhaal hier eerder aangehaald door ... (weet ff niet wie het was) moet je in geval van garantie in principe eerst naar je verkoper (dus engeland als ie daar besteld is)
Maar ja opsturen naar NL of UK zal niet zoveel verschil maken - enige verschil is dan de communicatie voor afhandeling die in het engels moet.
(zelf geen problemen mee - zie wel mocht het nodig zijn. De NL dealer zal ook niet meer kunnen doen dan het ding door sturen naar de importeur)
quote]
Niet alleen gevoelmatig. Ik weet niet hoe het in praktijk gaat met reparatie/ garantie ? Kan ik gebruik maken van nederlandse dealers/reparateurs als er iets mis is ?[/quote]
Als je de reparatie betaald wel natuurlijk, waarom niet
Maar denk dat je voor garantie enzo niet op een NL dealer terug kunt vallen - hooguit de NL importeur. Maar wat ik uit het verhaal hier eerder aangehaald door ... (weet ff niet wie het was) moet je in geval van garantie in principe eerst naar je verkoper (dus engeland als ie daar besteld is)
Maar ja opsturen naar NL of UK zal niet zoveel verschil maken - enige verschil is dan de communicatie voor afhandeling die in het engels moet.
(zelf geen problemen mee - zie wel mocht het nodig zijn. De NL dealer zal ook niet meer kunnen doen dan het ding door sturen naar de importeur)
haha, nee nog niet. Bijna.
Kopen ga ik hem wel. Laatste dagen druk gehad dus is het verhaal wat op de achtergrond geraakt.
Ik wil dit jaar wat langer proberen door te fietsen op de racefiets dus mooi de tijd om nog te testen.
Kopen ga ik hem wel. Laatste dagen druk gehad dus is het verhaal wat op de achtergrond geraakt.
Ik wil dit jaar wat langer proberen door te fietsen op de racefiets dus mooi de tijd om nog te testen.
Cannondale Synapse Ultegra
[quote="spin"]En lowermate, heb je de knoop al doorgehakt? Volgens mij loop je al een maand te dubben... Koop m gewoon, dan heb je er tenminste lol van
@yugor: tnx voor het testen! [/quote]
Dat ben ik ook aan het doen. Maar welke Polar, een horloge of fietscomputer en welke type. Het leven is hard! :rolleye:
@yugor: tnx voor het testen! [/quote]
Dat ben ik ook aan het doen. Maar welke Polar, een horloge of fietscomputer en welke type. Het leven is hard! :rolleye:
De twijfel qua winkelkeuze ligt gedeeltelijk aan de prijs, gedeeltelijk aan de afhandeling qua prijs en informatie.
Voordeel van gpsshop.nl is dat je daar vaak (ook in de avond) nog terecht kan qua vragen. Toch handig.
Gezien de prijs van deze edge denk ik dat ik toch bij een (web) winkel in ned. blijf voor je weet maar nooit. Is toch een duur apparaat.
Futurumshop heeft als voordeel dat je gratis kan retourneren bij reparatie.
Hartslagmetershop.nl...............ik weet het niet. Prijsverschil met gps is niet veel.
Geef toe, handtec in de UK is behoorlijk goedkoop, maar een direct aanspreekpunt in ned. is ook wat voor te zeggen.
jullie horen het, ik hak deze week de knoop door. Kan ik dit weekend misschien alvast (ik weet niet hoe snel ikhem werkende heb) op de fiets uitproberen. Wordt geloof ik dit weekend nog vrij aardig weer.
Ik zie trouwens dat de prijs van deze edge bij gpsshop steeds iets later wordt. Dat is mooi.
Voordeel van gpsshop.nl is dat je daar vaak (ook in de avond) nog terecht kan qua vragen. Toch handig.
Gezien de prijs van deze edge denk ik dat ik toch bij een (web) winkel in ned. blijf voor je weet maar nooit. Is toch een duur apparaat.
Futurumshop heeft als voordeel dat je gratis kan retourneren bij reparatie.
Hartslagmetershop.nl...............ik weet het niet. Prijsverschil met gps is niet veel.
Geef toe, handtec in de UK is behoorlijk goedkoop, maar een direct aanspreekpunt in ned. is ook wat voor te zeggen.
jullie horen het, ik hak deze week de knoop door. Kan ik dit weekend misschien alvast (ik weet niet hoe snel ikhem werkende heb) op de fiets uitproberen. Wordt geloof ik dit weekend nog vrij aardig weer.
Ik zie trouwens dat de prijs van deze edge bij gpsshop steeds iets later wordt. Dat is mooi.
[quote="Bakker"]Het uploaden van kaartmateriaal naar de 705 gaat dat ook via Mapsource ? Ik heb bijv. Garmin navigatie op m'n GSM en kan via mapsource het gewenste kaartmateriaal uploaden naar een SD kaartje en deze dan gebruiken om te navigeren. Is dat bij de 705 ook zo ?[/quote]
Yep - is idem
@lowermate - succes, als je de keuze hebt gemaakt heb je het moeilijkste deel achter de rug :d
Yep - is idem
@lowermate - succes, als je de keuze hebt gemaakt heb je het moeilijkste deel achter de rug :d
Vrijdag een edge 705 gekocht...
Maandag snel weer teruggebracht.
Alle software (training center, connect en mapsource) van Garmin werkte niet.
In eerste instantie lukte het niet om de programma's te openen (run-time errors).
Dat lukte uiteindelijk met wat knutselwerk toch.
Alleen breekt het programma bij het overzetten van de data naar de computer de actie af.
Op twee computers het hele weekend bezig geweest.
De basiskaart viel me overigens ook zwaar tegen. Daar kun je echt helemaal niets mee.
Maandag snel weer teruggebracht.
Alle software (training center, connect en mapsource) van Garmin werkte niet.
In eerste instantie lukte het niet om de programma's te openen (run-time errors).
Dat lukte uiteindelijk met wat knutselwerk toch.
Alleen breekt het programma bij het overzetten van de data naar de computer de actie af.
Op twee computers het hele weekend bezig geweest.
De basiskaart viel me overigens ook zwaar tegen. Daar kun je echt helemaal niets mee.
Enige wat ik misschien ga missen in vergelijking met de shimano flight deck computer die ik nu gebruik is dat je bij de flight deck je de versnelling kan zien waarin je rijdt (welke tandwiel voor en achter). Deze optie zal helaas niet op de 705 edge zitten.
Dat vind ik nog altijd een erg handige optie van de flight deck. Heb nu de bediening van de shimano flight deck functies aan het stuur van de racefierts.
Heeft de edge 705 een optie om te zien in welke versnelling je rijdt ?
Dat vind ik nog altijd een erg handige optie van de flight deck. Heb nu de bediening van de shimano flight deck functies aan het stuur van de racefierts.
Heeft de edge 705 een optie om te zien in welke versnelling je rijdt ?