Not memartijncervelo schreef:Ik ben van het weekeind wezen fietsen in Limburg en kwam onderweg naar huis rond een uur of half negen in de avond een KG196 tegen. Hij reed richting 't Zand en ik kwam hem tegen even na 's Heeren Loo. Iemand van hier?
Look
-
- Forum-lid
- Berichten: 915
- Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Ik ben natuurlijk fan, maar wat is hier nu zo aero aan ? Zie weinig bijzonders aan het frame. Is toch precies de 2012 695 met "aero" erachter geplakt ? Overigens wel mooie kleurstelling en tof vind ik ook dat de naam er niet meer 10x op staat.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5613
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
idd, lijkt me aero genoeg!litespeed schreef:Kijk eens naar de remmen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 05 sep 2012 19:10
- Locatie: Geel
Mooi model van fiets, maar ik vind de kleur wel minder.
-
- Forum-lid
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 21 okt 2011 19:27
Een prachtig frame echter jammer dat ze niet een "stapje" verder zijn gegaan door de accu in het frame te integreren.
Het blijft vreemd dat ze zoveel moeite besteden om de fiets "aero" te maken maar dan toch weer kiezen voor een aflopende bovenbuis.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ja, een rechte bovenbuis heeft minder weerstand dan een aflopende bovenbuis. Tenminste, dat was steeds de reden waarom moderne tijdritfietsen een horizontale bovenbuis hebben. De knik in de bovenbuis van de Look frames is een rare gimmic om de frames herkenbaar te houden als Look.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Alright, dat wist ik niet.
Klinkt wel logisch uiteraard, maar heb er nooit over gedacht als solitair onderdeel.
Dacht altijd dat het er uiteindelijk om ging hoe lucht zich langs en om het frame beweegt, niet zozeer de weerstand.
Zeg maar zoals die jongens in de F1 dat zo mooi doen met een spoilertje of een skirtje...en dan uiteraard niet die voor de downforce.
Ik heb me er (nog) nooit echt in verdiept, dus weet er "de ballen niet van".
Klinkt wel logisch uiteraard, maar heb er nooit over gedacht als solitair onderdeel.
Dacht altijd dat het er uiteindelijk om ging hoe lucht zich langs en om het frame beweegt, niet zozeer de weerstand.
Zeg maar zoals die jongens in de F1 dat zo mooi doen met een spoilertje of een skirtje...en dan uiteraard niet die voor de downforce.
Ik heb me er (nog) nooit echt in verdiept, dus weet er "de ballen niet van".
Maar zo raar is je gevoel niet, hoor. Het verschil tussen horizontaal en licht sloping zit in de orde van grootte 0,00001% qua weerstand...oid...danny1407 schreef:Ik heb me er (nog) nooit echt in verdiept, dus weet er "de ballen niet van".