Vandaag gefietst in 2008?
Vandaag 120km in vier uurtjes tijd doorheen de Westvlaamse polders van Gistel tot Bikschote en omgeving via de Ijzer en Ieperlee. Eigenlijk zalig om te fietsen omdat je, als je de weg een beetje kent nooit knelpunten tegenkomt. Zo kun je continu tempo doorfietsen en je eigen doodrijden hehe. De kaap van de 3000 afgerond vandaag : . Hopelijk kan ik vanavond achter mijn racewiel en kan ik zo morgen eindelijk weer met de koersfiets op stap. Die hybride weegt toch bijna het dubbele en dat laat zich voelen.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rezne + Tomdejong Wel een beetje respect hè voor mijn stad Deventer. Als uitvalsbasis is dit een goede stad.. met in de beurt de Posbank, Holterberg en voor langere duurtraining kan ik naar Duitsland.
Wel erg veel stoplichten inderdaad!
Wel erg veel stoplichten inderdaad!
Hoi Jappo,
Ik heb weinig gezien van je stad............veel industrieterrein gezien, dat is nu niet echt leuk. Binnenkort zal ik het eens beter bekijken! Binnenkort ga ik naar de holterberg en zal ik via deventer gaan. eerst ff kijken op googlemaps natuurlijk!
Niets is erger dan een stad door te moeten zonder de weg te weten.
Ik heb weinig gezien van je stad............veel industrieterrein gezien, dat is nu niet echt leuk. Binnenkort zal ik het eens beter bekijken! Binnenkort ga ik naar de holterberg en zal ik via deventer gaan. eerst ff kijken op googlemaps natuurlijk!
Niets is erger dan een stad door te moeten zonder de weg te weten.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
-
- Forum-lid
Totale off-day met werken, dus maar een paar uurtjes gespijbeld om wat te fietsen. Dat verging me een stuk beter tot het noodlot toesloeg: 2x lek (voor én achter) binnen een half uur. Ik ging voor twee uurtjes d2 de deur uit, maar het werd uiteindelijk bijna drie en een half uur in d1...
Ik moest nog even bij een FM aankloppen voor een tweede biba - had er maar eentje in de zadeltas.
Ik moest nog even bij een FM aankloppen voor een tweede biba - had er maar eentje in de zadeltas.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
ik krijg te horen dat sinds ik nieuwe fiets heb niet meer train. kan goed zijn.... deze week nog maar 2.5 uurtjes getraind.
rijd over t algemeen maar weinig meer, en met het seizoen vlak voor de deur heb ik toch wat schrik.
rijd over t algemeen maar weinig meer, en met het seizoen vlak voor de deur heb ik toch wat schrik.
60% of the time, it works ALL the time !
[quote="Greg_v"]ik krijg te horen dat sinds ik nieuwe fiets heb niet meer train. kan goed zijn.... deze week nog maar 2.5 uurtjes getraind.
rijd over t algemeen maar weinig meer, en met het seizoen vlak voor de deur heb ik toch wat schrik.[/quote]
Ik kan weinig maken van je eerste zin. Het is goed om weinig op je nieuwe fiets te fietsen? Het is beter om weinig op je oude fiets te fietsen omdat je een nieuwe hebt/krijgt?
rijd over t algemeen maar weinig meer, en met het seizoen vlak voor de deur heb ik toch wat schrik.[/quote]
Ik kan weinig maken van je eerste zin. Het is goed om weinig op je nieuwe fiets te fietsen? Het is beter om weinig op je oude fiets te fietsen omdat je een nieuwe hebt/krijgt?
Vandaag weer lekker gefietst, 102 km. Door de achterhoek. doesburg, toldijk, baak, vierakker, wichmond, varsel, veldhoek, marienvelde, zieuwend, beltrum, zieuwend, varsselveld en weer thuis Doetinchem.
Alleen jammer dat de zon er niet was.
De stand in 2 maanden fietsen is nu 824 km (toch niet gek voor mij, vind ik zelf)
Alleen jammer dat de zon er niet was.
De stand in 2 maanden fietsen is nu 824 km (toch niet gek voor mij, vind ik zelf)
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
[quote="Rezne"][quote="Greg_v"]ik krijg te horen dat sinds ik nieuwe fiets heb niet meer train. kan goed zijn.... deze week nog maar 2.5 uurtjes getraind.
[/quote]
kan goed zijn = dat is waarschijnlijk juist.
effe deze correctie voor onze nederlandse vrienden .
echt goed om niet te fietsen is het niet hoor !!!! ik wil fietsen
[/quote]
kan goed zijn = dat is waarschijnlijk juist.
effe deze correctie voor onze nederlandse vrienden .
echt goed om niet te fietsen is het niet hoor !!!! ik wil fietsen
60% of the time, it works ALL the time !