Fietsfanaten gezocht ZH
-
- Forum-lid
zelfde rondje !!alleen om 13.30 gestart
dan weet je t wel.
vandaag ging het beter net voor de sneeuw binnen
gr tom
dan weet je t wel.
gr tom
-
- Forum-lid
de sneeuw valt hier wel mee .
maar tis wel koud, als je dan maar hard genoeg trapt word t vanzelf wel wat!!
maar tis wel koud, als je dan maar hard genoeg trapt word t vanzelf wel wat!!
[quote="bianchi_1885"]zelfde rondje !!alleen om 13.30 gestart
dan weet je t wel.
gr tom[/quote]
Ik ben vandaag ook weer buiten wezen spelen. Iets korter rondje dan gister want ik wilde nog ff bij de Coureur naar de clubkampioenschappen kijken.
Ik besloot toen het plots kouder werd naar huis te gaan. Gelukkig, want ik was nog geen minuut binnen of de winter viel in!
dan weet je t wel.
gr tom[/quote]
Ik ben vandaag ook weer buiten wezen spelen. Iets korter rondje dan gister want ik wilde nog ff bij de Coureur naar de clubkampioenschappen kijken.
Ik besloot toen het plots kouder werd naar huis te gaan. Gelukkig, want ik was nog geen minuut binnen of de winter viel in!
Niets is wat het lijkt..
[quote="bianchi_1885"]de sneeuw valt hier wel mee .
maar tis wel koud, als je dan maar hard genoeg trapt word t vanzelf wel wat!![/quote]
Heb hard getrapt, het begon met heerlijk weer. Tegen zessen werd het behoorlijk koud en kwam er sneeuw-/regenbui aan,dus toen huiswaarts gegaan. Had geen zin om ook aan de buitenkant nat te worden. Lekker was het iig wel, en hele mooie luchten.
Morgenochtend weer een stukje.
Misschien wel met spikes als ik oet morn zo hoor.
maar tis wel koud, als je dan maar hard genoeg trapt word t vanzelf wel wat!![/quote]
Heb hard getrapt, het begon met heerlijk weer. Tegen zessen werd het behoorlijk koud en kwam er sneeuw-/regenbui aan,dus toen huiswaarts gegaan. Had geen zin om ook aan de buitenkant nat te worden. Lekker was het iig wel, en hele mooie luchten.
Morgenochtend weer een stukje.
Misschien wel met spikes als ik oet morn zo hoor.
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
[quote="janatwork"]Ik ben ook uit mijn winterslaap wakker... helaas gaat het fietsen nog niet op de snelheden die ik gehoopt had. ( vandaag 2,5 uur in d1 23,2 gem. om te huilen zo langzaam) maar ik heb wel weer zin om met wat mensen te fietsen![/quote]
Hey Jan en alleman,
Dan kan ik prima huilend bij je aansluiten:(......Ga echt niet harder!! Het wordt tijd om weer te gaan oefenen. Zal zsm weer rondjes gaan posten..
Heb ook ingeschreven voor 18 mei dus dat word aan de bak...Eerst deze week naar de benendokter voor een knikknie:( hoop niet al te ernstig..
Fijne Pasen!!
Githa
Hey Jan en alleman,
Dan kan ik prima huilend bij je aansluiten:(......Ga echt niet harder!! Het wordt tijd om weer te gaan oefenen. Zal zsm weer rondjes gaan posten..
Heb ook ingeschreven voor 18 mei dus dat word aan de bak...Eerst deze week naar de benendokter voor een knikknie:( hoop niet al te ernstig..
Fijne Pasen!!
Githa
Flexje
-
- Forum-lid
net klaar met mn werk
ik zit nu een beetje sip naar buiten te kijken
WAT EEN KLOTE WEER!!!!!!!!!
ik zit nu een beetje sip naar buiten te kijken
WAT EEN KLOTE WEER!!!!!!!!!
-
- Forum-lid
net een film gekeken ik ga nu aan de volgende beginnen
supercompensatie!!!!!!
supercompensatie!!!!!!
Vervelende knikknie !!!!!!!!!!!!
MRI scan gehad en aankomende dinsdag krijgen we de uitslag!! duimen allemaal....
Ondertussen wel rustig weer 2 keer in de week aan het fietsen, we hebben ons immers ingeschreven voor Limburgs mooiste, oeps!!
Wie heeft er zin om aankomende zaterdag 19 april (voor degene die zich niet meer konden inschrijven voor de AGR) een rondje te maken, laten we zeggen ergens tussen de 60-80km.....
10:30 uur Sligro, westvlietweg..
1. Flexje (nog ff ovb uitslag MRI)
MRI scan gehad en aankomende dinsdag krijgen we de uitslag!! duimen allemaal....
Ondertussen wel rustig weer 2 keer in de week aan het fietsen, we hebben ons immers ingeschreven voor Limburgs mooiste, oeps!!
Wie heeft er zin om aankomende zaterdag 19 april (voor degene die zich niet meer konden inschrijven voor de AGR) een rondje te maken, laten we zeggen ergens tussen de 60-80km.....
10:30 uur Sligro, westvlietweg..
1. Flexje (nog ff ovb uitslag MRI)
Flexje
[quote="Flexje954"]Vervelende knikknie !!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ik was al aan het duimen voor je
Sterkte
[/quote]
Ik was al aan het duimen voor je
Sterkte
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein