Het grote ergernissen toppic.
[quote="Basko"] tuinders die in deze droge periode sproeien en daarbij ook de naastliggende weg besproeien.... Kun je met dit mooie weer alsnog de modderspatten van je fiets zitten poetsen als je thuis komt![/quote]
Vond het eigenlijk wel lekker om even doorheen te rijden, beetje verkoeling.
Vond het eigenlijk wel lekker om even doorheen te rijden, beetje verkoeling.
Nou, zo'n beroerd afgesteld waterkanon is niet perse een pretje om doorheen te rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is niet te sturen: als de wind uit een andere hoek waait komt het op de weg.
Verplaats je even in de andere persoon: het droogste jaar sinds 1976...... Hij moet wel wil hij nog iets oogsten.
Verplaats je even in de andere persoon: het droogste jaar sinds 1976...... Hij moet wel wil hij nog iets oogsten.
Less is bore
Hier staan ze soms toch echt zo afgesteld dat de wind maar een beperkte invloed kan hebben, zo op het uiteinde van de breed uitgewaaierde straal.
Verder begrijp ik de boeren natuurlijk heel goed. Maar de droogte is hun ergernis en dat waterkanon op het fietspad (of de weg) de mijne. Overigens vrij goed mee te leven verder.
Verder begrijp ik de boeren natuurlijk heel goed. Maar de droogte is hun ergernis en dat waterkanon op het fietspad (of de weg) de mijne. Overigens vrij goed mee te leven verder.
-
- Forum-lid
[quote="Farelli"]Nou, zo'n beroerd afgesteld waterkanon is niet perse een pretje om doorheen te rijden. [/quote]
Ik hou ook altijd even m'n adem in, da's puur slootwater wat de lucht in gaat, lekker fris is anders...
Ik hou ook altijd even m'n adem in, da's puur slootwater wat de lucht in gaat, lekker fris is anders...
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat ligt een beetje aan de streek waar je doorheen rijdt bij ons toch echt meestal grondwater en dat is echt niet heel erg vies. Zelfs drinkbaar . Bij die grote landbouwsproeiers kan ik het nog wel begrijpen daar valt ook niet mee te mikken. Maar als iemand met een miezerig tuintje voor 1/3 de tuin en voor 2/3 de weg sproeit vind ik het echt ergerlijk
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Grondwater is meestal behoorlijk koud, en mocht het 30 graden zijn zoals laatst, dan is dat best wel lekker als je er iets van meekrijgt....
...dan raak je niet overhit
Lekker smaken doet het overigens niet, zeker als de concentratie ijzer erin hoog is (bruinachtige kleur).
...dan raak je niet overhit
Lekker smaken doet het overigens niet, zeker als de concentratie ijzer erin hoog is (bruinachtige kleur).
-
- Forum-lid
[quote="the student"]Dat ligt een beetje aan de streek waar je doorheen rijdt ...[/quote]
Zuid-Hollandse eilanden, ik dacht dat ik daar slangen in de sloot zag hangen, maar ik kan me vergissen.
Zuid-Hollandse eilanden, ik dacht dat ik daar slangen in de sloot zag hangen, maar ik kan me vergissen.
Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
2: Jongeren op een electrische fiets? Holland needs to harden the f*ck up!!
1: De electrische fiets is een oplossing voor een probleem dat de industrie zelf bedacht heeft. (luxe stadsfietsen/hybrides zijn loodzware tanks)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
helemaal mee eens!scepticus schreef:Verschrikkelijke ergernis toen ik vanavond tv keek: een reclame van Sparta om electrische fietsen specifiek aan jongeren te slijten!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE