[quote="rene1"]De gokken op de NL weg zijn niet goed jongens.[/quote]
Is ook meer Midden-Nederland dan Zuid-Limburg , volgens mij.
Raad de weg (NL)
[quote="rene1"]De gokken op de NL weg zijn niet goed jongens.[/quote]
Traayweg bij Austerlitz?
Traayweg bij Austerlitz?
[quote="rene1"]Ook mooi bij Heerde, de Dellen in richting Epe. Maar is het niet.
Het ligt in de "achtertuin" van hooggeplaatst volk.[/quote] Is er nog niemand in de buurt gekomen met een suggestie?
Het ligt in de "achtertuin" van hooggeplaatst volk.[/quote] Is er nog niemand in de buurt gekomen met een suggestie?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Zit mij al de hele avond af te vragen welke weg het nou is. Komt mij voor mijn gevoel zo bekend voor, maar kan hem net niet plaatsen. Voor mijn gevoel al vaker (met de auto en fiets) langs gekomen, maar weet niet precies waar.
Zit mij echt dwars dat ik er niet op kan komen :p
Edit:
Doet mij een beetje denken aan de zeisterweg richting woudenberg, maar is hem niet, weg is daarvoor volgensmij te smal.
Zit mij al de hele avond af te vragen welke weg het nou is. Komt mij voor mijn gevoel zo bekend voor, maar kan hem net niet plaatsen. Voor mijn gevoel al vaker (met de auto en fiets) langs gekomen, maar weet niet precies waar.
Zit mij echt dwars dat ik er niet op kan komen :p
Edit:
Doet mij een beetje denken aan de zeisterweg richting woudenberg, maar is hem niet, weg is daarvoor volgensmij te smal.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL