Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

s&m-stl
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2005 11:37

s&m-stl 14 aug 2005 19:44

Heet Marijn en woon al jaren met vrouw en 2 kinderen in St. Louis, VS. Fietste in NL al op m'n 12de van Breda naar Haamstede en terug, en begon tijdens studie hier in St.L te trainen voor thriathlons. Toen gauw overgestapt naar het fietsen, en een paar jaar lokale races gedaan, en op de fiets naar mijn werk 4x/week. Toen gestopt vanwege kleine kinderen, en verandering van baan.
Nu 2 kinderen groot genoeg zijn om alleen thuis te blijven gaan Sara en ik sinds laatste 4 jaar weer fietsen - en ik ben weer in de kompetities aan't meedoen, ook. Rijd sinds 2001 op een Merlin met Centaur.
Zit al een jaar of zo hier een beetje te lezen en te vergelijken met wat ik hier in de VS lees ( www.stlbiking.com , een lokale, heel aktieve site). Grappig hoeveel er op dezelfde manier over dezelfde onderwerpen wordt geschreven: Campa of Shimano, moet je zwaaien als je andere fietsers tegenkomt, doping-doping-doping, hoe hard rij je, Tour, welke fietsen winkel is beter, enz enz. Maar goed, veel onderwerpen zijn toch wel universeel, dus daarom mij toch officieel ingeschreven.
Vorig najaar met mijn broer naar Hoek v Holland gefietst en weer terug: 4 uur met wind-tegen en rotfiets met 3 versnellingen. Heerlijk! Dus volgende keer nemen wij onze fietsen mee en gaan lekker door NL rijden terwijl de kinderen bij Opa en Oma verwend worden.
Oh ja, bij voorbaat exkuses voor de aanranding v/d nederlands taal. Maar ik schrijf in ieder geval niet met 'n amerikaans aksent.
M

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 14 aug 2005 20:01

Vorig najaar met mijn broer naar Hoek v Holland gefietst en weer terug: 4 uur met wind-tegen en rotfiets met 3 versnellingen. Heerlijk! Dus volgende keer nemen wij onze fietsen mee en gaan lekker door NL rijden terwijl de kinderen bij Opa en Oma verwend worden.=====================================================@ Marijn: Van St Louis naar HvH in 4 uur?  (Joke)
Wel , als je in de buurt komt van Hendrik Ido Ambacht (Tussen Dordrecht en R'dam) laat dit dan weten . Dan kan je hier even een "bakkie doen ".
Mail dan naar : bob_marconi@hotmail.com    Lees: bob_marconi ! Het liggend streepje valt weg door automatische onderlijning.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

laura
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 aug 2005 01:13

laura 14 aug 2005 21:01

Ik fiets nu bij RTV de Bollenstreek in Lisse

s&m-stl
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 aug 2005 11:37

s&m-stl 15 aug 2005 02:23

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Augustus 2005


Vorig najaar met mijn broer naar Hoek v Holland gefietst en weer terug: 4 uur met wind-tegen en rotfiets met 3 versnellingen. Heerlijk! =====================================================@ Marijn: Van St Louis naar HvH in 4 uur?  (Joke)
Ha! Maar onder water hebbie geen last v/d wind! Vanuit oost-Delft (geloof ik) vetrokken dus.  Broer heeft eindelijk ook het fietsen ontdekt, na z'n knieen goed te hebben verziekt. Probeer hem v/d Hybrid naar een "echte" fiets te krijgen, maar dat komt vanzelf wel!
Bedankt voor de invite. En mocht er iemand in de buurt komen, schiet dan ff langs voor een waterig massa-biertje ..... of een heerlijk lokaal pilsje.
M

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 15 aug 2005 20:22

Laat ik me even voorstellen dan, ik ben Rik en doe triathlon.

Dit was ik afgelopen weekend...



Verder zal ik niet teveel hier vertellen, dat doe ik elders op het forum wel

jmstyle
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2005 17:03

jmstyle 15 aug 2005 20:27

Dat is wel heel kort voorstellen

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 15 aug 2005 20:36

Hehe, okee dan

Ik studeer op de Universiteit Twente werktuigbouwkunde (fietsenmakersopleiding voor gevorderden). Ben op het moment voorzitter van de Studenten Triathlonvereniging aldaar, D.S.T.V. Aloha (www.alohatriathlon.nl), en wij doen er als vereniging alles aan om triathlons door het hele land oranje-blauw gekleurd te krijgen

Fietsen is altijd al iets wat ik gaaf heb gevonden en toen ik ging hardlopen om s'winters aan m'n conditie te werken ben ik zodoende bij triathlon terecht gekomen.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 15 aug 2005 22:00

Hee Aloha, hallo!

Komen jullie komend jaar weer knallen op de Limburgse heuveltjes bij jullie vrienden van DM?

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 15 aug 2005 22:23

Het ligt er bij DM altijd een beetje aan wat betreft het hoe en waneer, maar er gaan altijd wel een aantal mensen naar limburg (We zijn ook al massaal naar Stein afgereisd dit jaar.) Ik meen me wel te herinneren dat de datum van DM afgelopen keer wat moeilijk lag voor veel leden maar weet daar zo het fijne niet meer van...

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 16 aug 2005 01:15

Ja klopt, ook zoiets gehoord. Vorig jaar waren er wel vrij veel Alohanen, 3 bleven er ook bij mij slapen (ook de toenmalige voorzitter geloof ik). Was behoorlijk gezellig, doe ze maar de groeten van Wouter

mr.c
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:56

mr.c 16 aug 2005 01:48

Martijn is wel iemand om naar limburg te gaan voor de heuvels, en zo kan ik me nog wel een paar klimgeiten bedenken. Als het me volgend jaar goed uit komt zie ik mezelf ook nog wel aanwezig zijn .

fust
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 16 sep 2004 16:47

fust 16 aug 2005 13:07

Ik zal me ook maar eens voorstellen. Na al een geruime tijd meelezen op dit forum, en zo af en toe eens een berichtje plaatsen, leek het me daar wel tijd voor.
Ik ben Fons (Nickname Fust), 26 jaar, woonachtig in het Brabantse Oostelbeers.
Fietsen: Trek 1400 (2004) en Trek 6500 (2005) MTB.
Ik rijd geen wedstrijden, vooral toeren, en regelmatig op de fiets naar mijn werk (23 km enkele reis). Dit jaar schat ik tot nu toe zo'n 4000 km op de racefiets, zo'n 500 km op de MTB en zo'n 500 km op de Tacx. Daarnaast ook nog 1x in de week spinning (in de winter 2x).
'Hoogtepunten' dit jaar: Amstel Gold Race (150), Limburgs Mooiste (150), Alpe d'Huez (1h12m) en de Lautaret/Galibier!
Droom: ooit de Marmotte fietsen

Plaats reactie