Parijs Roubaix 2012 10 juni
-
- Forum-lid
Geen idee...
Volgens mij is de tandem wel de strook opgereden, als ik verderop links op de strook kijk, hulde!
Volgens mij is de tandem wel de strook opgereden, als ik verderop links op de strook kijk, hulde!
Zo vandaag toch maar de blubber van mn fiets geboend. Bijna zonde van die heilige klei
Fantastische dag gehad en zelfs tijdens de tocht genoten. Dus het was niet alleen afzien
Op Carrefour de l'arbe wel flink geparkeerd gestaan en op Hem 2x lek.
Nu op zoek naar een nieuw doel totdat het 2014 is
Fantastische dag gehad en zelfs tijdens de tocht genoten. Dus het was niet alleen afzien
Op Carrefour de l'arbe wel flink geparkeerd gestaan en op Hem 2x lek.
Nu op zoek naar een nieuw doel totdat het 2014 is
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
Iedere keer (met PR, Superklassieker, teasers) hebben Ingmar en ik het er over als we hier rijden. Hem is gewoon een zwaar ondergewaardeerde strook.mrr schreef: en op Hem 2x lek.
Ik trok er nu best hard op maar in die bochten val je helemaal stil als je niet teveel risico wil nemen. Daarna nauwelijks op gang en neem je het kant dan verhoog je de risico's.
Museeuw verloor hier een 4e Parijs-Roubaix en Kuiper gaan we ook nooit vergeten! Toch een mooi verhaal om JUIST op die strook lek te rijden
Voor mij ook debuut op PR uitgereden!
Voor de start kneep ik m al een beetje. Vooral toen ik zag hoe mijn reisgenoot dubbel stuurlint met bar ends op zn stuur had gezet, en ook 28 mm bandjes. Ik had niets van dit alles. 23 mm bandjes en een enkel stuurtape'je. Tot 80 km samen opgereden. Daarna besloten om het individueel af te maken.
Op de eerste stroken had ik nog wel moraal, kon gewoon lekker doortrappen. Ook het bos helemaal over de kasseien gereden. Echter, op de latere stroken was de goesting een beetje op. Alleen korte strookjes kon ik nog voortvarend over de kasseien rijden, als het langer en zwaarder werd moest ik ofwel pauzeren, ofwel een gootje opzoeken. Mons en Pévèle was pittig. Carrefour de l'Arbre daarentegen, had een heerlijk gootje, wat ik zonder enig schuldgevoel heb benut! Het was een lange dag, van 06:00 tot 17:00 (met flinke pauzes, dat wel), maar het was echt schitterend. Verder zat echt alles mee. 0 lekke banden, 0 blaren, 0 regendruppels, bijna alleen windje mee, perfecte organisatie.
Achteraf... ik heb me wel eens beter gevoeld na een cyclo Handen beurs, hamstring moeilijk, maar vooral de rug is een beetje vast gaan zitten. Hopen dat dat eerdaags een beetje wegtrekt.
Ik kom hier vast nog wel eens terug!
Voor de start kneep ik m al een beetje. Vooral toen ik zag hoe mijn reisgenoot dubbel stuurlint met bar ends op zn stuur had gezet, en ook 28 mm bandjes. Ik had niets van dit alles. 23 mm bandjes en een enkel stuurtape'je. Tot 80 km samen opgereden. Daarna besloten om het individueel af te maken.
Op de eerste stroken had ik nog wel moraal, kon gewoon lekker doortrappen. Ook het bos helemaal over de kasseien gereden. Echter, op de latere stroken was de goesting een beetje op. Alleen korte strookjes kon ik nog voortvarend over de kasseien rijden, als het langer en zwaarder werd moest ik ofwel pauzeren, ofwel een gootje opzoeken. Mons en Pévèle was pittig. Carrefour de l'Arbre daarentegen, had een heerlijk gootje, wat ik zonder enig schuldgevoel heb benut! Het was een lange dag, van 06:00 tot 17:00 (met flinke pauzes, dat wel), maar het was echt schitterend. Verder zat echt alles mee. 0 lekke banden, 0 blaren, 0 regendruppels, bijna alleen windje mee, perfecte organisatie.
Achteraf... ik heb me wel eens beter gevoeld na een cyclo Handen beurs, hamstring moeilijk, maar vooral de rug is een beetje vast gaan zitten. Hopen dat dat eerdaags een beetje wegtrekt.
Ik kom hier vast nog wel eens terug!
Stoer!jleeuwer schreef:Ook het bos helemaal over de kasseien gereden.
Boonen nam ook het gootje ook en die is niet gediskwalificeerdjleeuwer schreef:Carrefour de l'Arbre daarentegen, had een heerlijk gootje,
Ja als dit je pakt dan is dat toch een liefde die wat langer duurtjleeuwer schreef:Ik kom hier vast nog wel eens terug!
Mooi verhaal heb overigens van 28mm ook niet teveel verwachting. Ik heb eens de laatste 15 stroken met 23mm gereden en klimwielen. Wat je ook doet het gaat zeer doen
Oja, nog even wat bedankjes.
1 R. Mijn reisgenoot, voor de prettige samenwerking.
2 A. en H. voor het meenemen van onze bagage in de volgwagen.
En last but not least. Mijn oude stalen Koga! Ik weet niet precies hoe oud, maar toch zeker 20 jaar. Geen centje pijn.
1 R. Mijn reisgenoot, voor de prettige samenwerking.
2 A. en H. voor het meenemen van onze bagage in de volgwagen.
En last but not least. Mijn oude stalen Koga! Ik weet niet precies hoe oud, maar toch zeker 20 jaar. Geen centje pijn.
-
- Forum-lid
In de verslagen van André Tignon van de vorige edities (2008 en 2010) heb ik nog twee foto's met forumleden gespot.
Een foto met Gerard en geheel links de veroorzaker van een grote val- en glibberpartij op de strook van Troisvilles in dat jaar...
En een foto van Tjitse geconcentreerd door de bocht in 2010.
Leuk!
Een foto met Gerard en geheel links de veroorzaker van een grote val- en glibberpartij op de strook van Troisvilles in dat jaar...
En een foto van Tjitse geconcentreerd door de bocht in 2010.
Leuk!
We hebben hem ook NOOIT meer gezienwalterg schreef:en geheel links de veroorzaker van een grote val- en glibberpartij op de strook van Troisvilles in dat jaar...
-
- Forum-lid
Schijnt tegenwoordig hier te werken.