Natuurlijk deugt dit van geen kant, maar ik doe dit ook liever in het dopingtopic.renec schreef:Ik ben er klaar mee, ik kijk niet meer.
Is er nou niemand die zegt, "effe serieus, dit hebben we toch 1999 ook gezien".
Het enige wat nog ontbreekt is een Texaan met kanker van de Cofidis-ploeg...
Tour 2013
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
In 1989 reden voor het laatst twee Nederlanders in de top 5 van een bergetappe in de Tour. Vandaag dus weer! Die mannen hebben echt geweldig gereden vanmiddag!
In ons rechtsysteem dat iemand onschuldig is totdat het tegendeel bewezen is, hoezer ik ook twijfels heb.
Dus ik beperk me maar tot de koers.
Wat ik interessant vind, is dat er drie ploegen zijn die nog meedoen om de knikkers met elk twee renners.
M.a.w. die klimmend mee kunnen komen.
Movistar (Valverde en qintana), Sky (Froome, Porte en Belkin (Mollema, ten Dam).
Als dat de krachtverhoudingen zijn, dan moet Mollema toch voor het podium gaan (3e plek lijkt me het hoogst haalbare).
Overigens vlak ik ook Contador nog niet uit, die kan een slechte dag hebben gehad, en heeft de schade enigszins beperkt gehouden.
De rest is eigenlijk gewoon weggereden, en kan zich gaan douchen om in algemene sporttermen te blijven.
Dus ik beperk me maar tot de koers.
Wat ik interessant vind, is dat er drie ploegen zijn die nog meedoen om de knikkers met elk twee renners.
M.a.w. die klimmend mee kunnen komen.
Movistar (Valverde en qintana), Sky (Froome, Porte en Belkin (Mollema, ten Dam).
Als dat de krachtverhoudingen zijn, dan moet Mollema toch voor het podium gaan (3e plek lijkt me het hoogst haalbare).
Overigens vlak ik ook Contador nog niet uit, die kan een slechte dag hebben gehad, en heeft de schade enigszins beperkt gehouden.
De rest is eigenlijk gewoon weggereden, en kan zich gaan douchen om in algemene sporttermen te blijven.
-
- Forum-lid
Jeetje, we zijn net begonnen en gelijk aanvallen. Word vast een mooie koers.
-
- Forum-lid
Wat een etappe! Wat een Pyreneeenweekend, geweldig dit!
- theblackone
- Forum-lid
Belooft nog een hele spannende etappe te worden, met nog 3 cols. Zit echt met veel plezier naar deze etappe te kijken
It never gets easier, you just go faster.
Koelkast kapot bij Sky, denk ik.