jaErnie C. schreef:Hangt er nog een prijskaartje aan die zwarte Pinarello?
Vandaag gefietst in 2013
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Jawel, vandaag mijn allereerste trainingsritje met een groepje gereden. Dat is nog pittig doortrappen, want de heren fietsen natuurlijk allemaal al veel langer dan ik en hebben 21ste eeuwse fietsen. En bovendien geen verkeerde binnenbandjes met dus een ventiel dat langzaam lek gaat waardoor je band steeds zachter wordt, heeeel langzaam zodat je het bijna niet merkt en dan doodgaat op de Brienenoordbrug met een bijna platte band.
Toch in totaal 96m km gefietst, geen idee waarheen want ik zag alleen ruggen, achterwielen, zadeltasjes en mijn stuurlint.
Toch in totaal 96m km gefietst, geen idee waarheen want ik zag alleen ruggen, achterwielen, zadeltasjes en mijn stuurlint.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
122 frisse maar gezellige kilometers in een zeer straf tempo. Het was eigenlijk onverwacht een erg grijze dag. Geen voorjaarszon en daar hadden we wel op gerekend
Zo te lezen was noord NL beter bedeeld met de zon dan midden NL. Hier de hele dag grijs.klimman schreef:Vanmiddag een ritje van 65 km gereden door het Oldambt. Route: Winschoten - Zuidbroek - Siddeburen - Wagenborgen - Finsterwolde - Winschoten. Een groot deel in de heerlijke voorjaarszon gereden!
Rit vandaag 90 km dordrecht rdam Zoetermeer en terug, erg veel recreanten zeker qua lopers bij de rotte. Binnenkort hoop loopwedstrijden en roparun voorbereidingen. Rit was erg koud maar erg blij met afstand, eerste wat langere rit dit seizoen
Gisteren ook het 1e rondje van bijna 100 km gemaakt.
Gestart vanuit Vianen over de Lekdijk richting Streefstreek. Vanaf Streefstreek over Papendrecht, Giessenburg, Arkel Leerdam. Vanaf Leerdam nog een stukje richting Everdingen om de Lekdijk terug te pakken richting Vianen. Toen was de energie weg .
Gestart vanuit Vianen over de Lekdijk richting Streefstreek. Vanaf Streefstreek over Papendrecht, Giessenburg, Arkel Leerdam. Vanaf Leerdam nog een stukje richting Everdingen om de Lekdijk terug te pakken richting Vianen. Toen was de energie weg .
-
- Forum-lid
Exact mijn eerste gedachte bij het zien van de foto's... Ik dacht toch echt dat ik 'm ook op tv had gezien zaterdagmiddag...farelli schreef:Cancellara ...
Ben jij dat, Poldertoerist?elefantino schreef:Exact mijn eerste gedachte bij het zien van de foto's... Ik dacht toch echt dat ik 'm ook op tv had gezien zaterdagmiddag...farelli schreef:Cancellara ...
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
haha. Nee hoor, ik had de camera in mijn hand.
Het is de man achter deze site:http://www.bikedreams.nl/
Ik denk dat we meer deelnemers hadden gehad als Cancellara er wel bij was geweest.. maar hij volgt mij niet op twitter
Het is de man achter deze site:http://www.bikedreams.nl/
Ik denk dat we meer deelnemers hadden gehad als Cancellara er wel bij was geweest.. maar hij volgt mij niet op twitter
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Gisteren een verkenningsrondje om en nabij Roubiax; http://app.strava.com/activities/43006634" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch!
Fantastisch!