Ook als ik de nanoflex pro bib er bij aanschafdickw schreef:Ik zou die beenstukken toch maar aanlaten als je een gabba koopt.feddesman schreef:Begint toch aardig fris te worden voor arm-been stukken
Castelli Gabba shirt, ademend en regenbestendig ?
Goed, als je die aantrekt, mag je de beenstukken weglaten.feddesman schreef:Ook als ik de nanoflex pro bib er bij aanschafdickw schreef:Ik zou die beenstukken toch maar aanlaten als je een gabba koopt.feddesman schreef:Begint toch aardig fris te worden voor arm-been stukken
EDIT: tenminste als je niet de korte koopt.
Fiets grootste deel van de winter met nanoflex lange broek en gabba 1 shirt met korte mouw en nanoflex armstukken. Tot rond t vriespunt is dat goed te doen (doe er dan zweetshirt en wielershirt onder). Vorig jaar een alpha jacket gekocht en die is lekker voor als het echt koud is.
Mooi dat ie door de ochtendroutine-test is gekomen.ruudbosch schreef:Vanmorgen mijn woon-werk ritje in m'n nieuwe gabba LM gereden. Dun ondershirtje met korte mouwen eronder. De Gabba is precies wat ik ervan hoopte! Wat een fijn ding zeg. Geen moment koud gehad en ook geen moment te warm.
Benieuwd of dat vanmiddag op de terugweg ook nog zo is...
Ik ben benieuwd naar je terugrit of je het dan veel warmer gaat hebben.
-
- Forum-lid HC
Vandaag had het veel weg van zomer, zelf de armstukken nog laten zakken!DDX schreef:Waarom trek je een Gabba aan als er echt 0,0 kans is op regen ?
Ik had vandaag gewoon shirt+armstukken aan. (en ondershirt) en geen moment koud.
Nee, dus ook geen moment koud gehad.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Helaas kan ik op donderdag nooit met de fiets naar het werk (kinderen naar de opvang) maar anders zeker ja!Martin80 schreef:Laat me raden: morgen weer aan?ruudbosch schreef:Terugritje vanaf vanmiddag een uurtje of 5 ging prima. Ventilatieritsjes open en het jasje bij de hals wat meer open. Was perfect zo! Eerste ervaringen zijn positief iig!
In mijn ervaring is een Gabba met ondershirtje toch een stukje warmer dan een gewoon shirt + ondershirt + armstukken.DDX schreef:Waarom trek je een Gabba aan als er echt 0,0 kans is op regen ?
Ik had vandaag gewoon shirt+armstukken aan. (en ondershirt) en geen moment koud.