Wind Cycleworks
Jazeker! Met lengte, hoek, klemdiameters en kleur naar keuze ...delsol schreef:Ook los van een frameset te koop?
Vind dit frame het overdenken waard, hoor. Passie, vakmanschap en staal is lang zo gek nog niet.bartv schreef:Vandaag weer een frame(set) opgeleverd: Een racer met schijfremmen, steekassen, tapered balhoofdbuis, etc.
En @bartv: Heb met smaak je site zitten bekijken
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Alhoewel ik racefietsen met schijfremmen lelijk vind, is dit toch wel een erg fraai kader!
Bedankt heren!
@jwkeij: Hier staat nog een foto van Bas van de complete fiets zoals hij er binnenkort de Diabetes Challenge on Tour mee gaat rijden: http://windcycleworks.nl/post/142069585 ... w-van-zijn
@Havanna: Ik kan ook prima een versie voor velgremmen bouwen hoor
@jwkeij: Hier staat nog een foto van Bas van de complete fiets zoals hij er binnenkort de Diabetes Challenge on Tour mee gaat rijden: http://windcycleworks.nl/post/142069585 ... w-van-zijn
@Havanna: Ik kan ook prima een versie voor velgremmen bouwen hoor
Jammer dat zo'n prachtframe ver*****kt wordt door een lelijk stuurlint, een lompe stuurpen en een niet-bijpassende zadelpen met lelijk logo. Het is nu geen eenheid, het geheel oogt rommelig.
Als je de stuurpen, zadelpen en vork allemaal netjes zwart glanzend (dan wel mat) spuit wordt het stukken mooier... Dit alles uiteraard in combinatie met een zwart lintje. Denk dat een Lizard Skins hier heel mooi uit zou staan...
Bovenstaande is uiteraard mijn geheel onbescheiden mening
Als je de stuurpen, zadelpen en vork allemaal netjes zwart glanzend (dan wel mat) spuit wordt het stukken mooier... Dit alles uiteraard in combinatie met een zwart lintje. Denk dat een Lizard Skins hier heel mooi uit zou staan...
Bovenstaande is uiteraard mijn geheel onbescheiden mening
Moet zeggen dat ik het ook een erg fraai frame vind, de afmontage is in mijn ogen ook wat minder. Zo'n soort frame is ook wat ik in augustus tijdens een framebouwworkshop wil gaan bouwen.
@Bart: Waarom heb je gekozen voor de Whisky vork en niet voor een Enve, TRP of een Chinese vork met steekas? Of een met een gewone snelspanner? Ik ben zelf aan het kijken naar een geschikte vork, maar kom er nog niet echt uit...
@Bart: Waarom heb je gekozen voor de Whisky vork en niet voor een Enve, TRP of een Chinese vork met steekas? Of een met een gewone snelspanner? Ik ben zelf aan het kijken naar een geschikte vork, maar kom er nog niet echt uit...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
De complete fiets had ik inderdaad al gezien! Jammer van het lintje, maar de rest: knap geheel!bartv schreef:Bedankt heren!
Ben toch serieus aan het overwegen of mijn volgende frame er niet eentje van staal wordt, als ik dit zo zie.
En even off-topic: Stikjaloers op Bas, ik was helaas uitgeloot.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
@ Havanna: Over smaak valt niet te twisten …
@ Erik: De Whisky vork was de keuze van Bas. Op het moment van keuze (anderhalf jaar geleden) was dit een van de weininge road vorken voor schijfremmen met steekas. Zelf rijd ik op de weg met schijfremmen icm gewone snelspanners en dat gaat ook prima. Voor bij een stalen frame gaat mijn persoonlijke voorkeur ook uit naar een stalen vork (met dezelfde argumenten als voor een stalen frame).
@jwkeij: Het laten bouwen van een frame gaat in ieder geval nog gewoon zonder loting ...
@ Erik: De Whisky vork was de keuze van Bas. Op het moment van keuze (anderhalf jaar geleden) was dit een van de weininge road vorken voor schijfremmen met steekas. Zelf rijd ik op de weg met schijfremmen icm gewone snelspanners en dat gaat ook prima. Voor bij een stalen frame gaat mijn persoonlijke voorkeur ook uit naar een stalen vork (met dezelfde argumenten als voor een stalen frame).
@jwkeij: Het laten bouwen van een frame gaat in ieder geval nog gewoon zonder loting ...
Dankjewel voor de info! Op zich had ik de vork er ook wel bij willen bouwen, maar dat bleek helaas niet mogelijk, vandaar dat het carbon gaat worden.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells