havana schreef:Ploegleider Lotto meldt dat ploegleiders NIET te horen hebben gekregen dat de boel geneutraliseerd zou worden. Alleen dat de afdaling gevaarlijk was.
Dus: nog steeds geblunder, maar geen competitievervalsing...
Als iedereen dezelfde informatie heeft gekregen niet. Ik vraag me toch af waar die neutralisatie verhalen dan vandaan kwamen.
Quintana zou ziek zijn. Dat hebben we gezien
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hesjedal bleef boven verwachting lang in het wiel.
Na 2,5 week Giro groot respect voor Kelderman. Zoals ik eerder zei laat hij zich niet gek maken en gaat rustig mee. Hij versnelde zelfs op de laatste klim een aantal keren al kreeg hij het wel wat moeilijk op het laatst. Maar goed ......23 jaar!!
Belkin heeft toch wel een goede ploeg in de breedte met Mollema, Kelderman, Kruiswijk etc.
Dan heb je nog goede knechten als Ten Dam, Tankkink en Boom voor de grote ronden.
Voor de klassiekers in eerste instantie VanMarcke maar natuurlijk ook Boom en Tjallingii.
Gesink in de TdF zie ik niet zitten. Ik zou mikken op de Vuelta. Te veel trainingsachterstand en het bange gevoel blijft wellicht. Misschien zou de eerste week en eerste twee bergetappes wat beter zijn en dan door naar de Vuelta.
Toch vreemd dat dat sprint vermorgen er op de weg niet echt uitkomt bij Bos.
Ik doe nog wat Belkin renners tekort natuurlijk.
Enfin. Het viel al met al nogal mee vandaag ondanks alle commotie.