Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
heeft iemand ervaring met Zwift en losse rollen?
heb nu de trial periode en heb een Ant+ dongle i.c.m. speed en cadanssensor.
maar ik moet ongelooflijk hard trappen om gelijk wie te kunnen volgen. snelheden kloppen ook niet helemaal als ik zwift vergelijk met de garmin
heb nu de trial periode en heb een Ant+ dongle i.c.m. speed en cadanssensor.
maar ik moet ongelooflijk hard trappen om gelijk wie te kunnen volgen. snelheden kloppen ook niet helemaal als ik zwift vergelijk met de garmin
- opperhoofd
- Forum-lid
Even de FTP test doen. Daar komt een vermogen uit. Vervolgens kan je vast zelf dan je W/kg berekenen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon lekker gaan fietsen en een keer de berg beklimmen. Dan komt in de samenvatting ook je 20min avg in beeld. Weet je het ook.
Less is bore
-
- Forum-lid
Wat moet ik doen om mijzelf vanuit een andere hoek te zien op het scherm dan standaard recht van achteren? En hoe kan je zien waar je zit op het parcours ( bv. op een plattegrondje of iets dergelijks )?
Ik zie dat wel op filmpjes van anderen maar bij mezelf niet...
toetsen 1-2-3-4-5-6-7-8-9 laten verschillende hoeken zien. Op de app op de telefoon is er dacht ik een knop change view o.i.d.Nils Gekopfietsen schreef:Wat moet ik doen om mijzelf vanuit een andere hoek te zien op het scherm dan standaard recht van achteren? En hoe kan je zien waar je zit op het parcours ( bv. op een plattegrondje of iets dergelijks )?
Enige parcours kennis is wel handig, er zijn mooie plattegronden voorhanden.
http://zwiftblog.com/wp-content/uploads ... atopia.pdf
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- opperhoofd
- Forum-lid
Dat "gewoon lekker fietsen" varieert wel per persoon.daniel1975 schreef:Gewoon lekker gaan fietsen en een keer de berg beklimmen. Dan komt in de samenvatting ook je 20min avg in beeld. Weet je het ook.
Voor de een is flink stuk gaan lekker fietsen, voor een ander is het een duurtempo.
Even, 20 minuten, stuk gaan is nodig.
Ligt denk ik aan de beeldverhouding van het scherm. Ipad is dacht ik 4:3. Als het scherm dit ook is moet het lukken anders niet.beezer schreef:Als ik een ipad air aan een 27"monitor hang via hdmi heb ik dan volledig vullend beeld op de monitor ?
-
- Forum-lid
beezer schreef:Als ik een ipad air aan een 27"monitor hang via hdmi heb ik dan volledig vullend beeld op de monitor ?
Bijna.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Neebeezer schreef:Als ik een ipad air aan een 27"monitor hang via hdmi heb ik dan volledig vullend beeld op de monitor ?
Vanaf een iphone wel
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid
Hè weer wat geleerd,net de zwits app op de iPhone gezet en geprobeerd en inderdaad vol beeld,bedankt voor de tip
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020