Gravel-racers
-
- Forum-lid
Mooi,kabel loopr nu door de bovenbuis zie ik.
Veel plezier er meer.
Veel plezier er meer.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Dank!
@JM_H De antraciet/groene kleur komt er niet helemaal goed uit op de foto. Ben er zelf helemaal weg van, chique kleurtje vind ik. De Tiagra variant heeft trouwens wel een kek kleurtje, "acid green"
Wat betreft die pedalen: ik rijd gewoon met spd-sl. Heb ik ook een tijdje mee op de mtb gereden. Zolang je geen wandelingen door de modder of sneeuw gaat doen gaat dat prima.
@JM_H De antraciet/groene kleur komt er niet helemaal goed uit op de foto. Ben er zelf helemaal weg van, chique kleurtje vind ik. De Tiagra variant heeft trouwens wel een kek kleurtje, "acid green"
Wat betreft die pedalen: ik rijd gewoon met spd-sl. Heb ik ook een tijdje mee op de mtb gereden. Zolang je geen wandelingen door de modder of sneeuw gaat doen gaat dat prima.
MTB pedalen - Look S-track Race - zowel op de weg als op gravel als in het bos. Maar als ik nooit in het bos (op MTB paden) zou rijden dan zou een wegpedaal waarschijnlijk ook wel volstaan. Alleen geen zin om elke keer pedalen te wisselenJM_H schreef:Gaaf Jeroen! Mooi inderdaad die interne bekabeling bij het 2017 model. Jammer dat die er niet ook is in een kek kleurtje.
Wat voor pedalen gebruiken degene met een gravel racer die ook daadwerkelijk regelmatig een stukje onverhard meepakken?
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
Ik vind 'm wel cool, afgezien van die Eiffeltorens.
- ophetkantje
- Forum-lid
Time AtacJM_H schreef:
Wat voor pedalen gebruiken degene met een gravel racer die ook daadwerkelijk regelmatig een stukje onverhard meepakken?
Ach, ik zeg ook maar wat