Vuelta 2015
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
De conclusie dat Tom nu de Vuelta wel even gaat winnen (@simen) lijkt me - hoezeer ik het ook hoop- wel erg kort door de bocht. Immers, er komen nog een paar etappes waarin hij niet de gedoodverfde winnaar is, om het maar even heel voorzichtig uit te drukken. Maar een mooie Vuelta -vanuit Nederlands perspectief- met een zo goed als zeker podium hebben we ook allang niet meer meegemaakt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
In de wielersport zal het niet zo snel gebeuren maar in de autosport is het meermaals voorgekomen dat de leider in het WK in de laatste race z'n enige concurrent van de baan roste. Dus niemand?amclassic-fan schreef:Op die manier wil niemand winnen...Soap schreef:Daar moet een van de TLJ mannen maar per ongeluk op in rijden.....oeps....
Laten we er vanuit gaan dat het de komende dagen tot combines beperkt blijft.
Vino acht ik tot alles in staat.... Die man heeft het geweten van een zware crimineel, die gaat over lijken...
Ik zou overigens ook Valverde niet uitvlakken. Die heeft na een verse bloedzak op de rustdag weer frisse moed.
Ik zou overigens ook Valverde niet uitvlakken. Die heeft na een verse bloedzak op de rustdag weer frisse moed.
Als ik Dumoulin z`n hoofd zie in de interviews dan denk ik niet dat ie zich er nog af laat rijden. Die gaat hoe dan ook niet lossen! Het kan natuurlijk zo voorbij zijn met een lekke band op een slecht moment, maar in principe gaat ie dit niet meer uit handen geven (hoop ik...)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Tja, die boni seconden horen toch gewoon bij het spel?bluv107 schreef:Ik hoop dat het inderdaad niet zo zal zijn dat de bonificatieseconden beslissend gaan worden,,,
De stand zoals deze nu is, is ook al mede bepaald door de bonificatie seconden van gewonnen (cq top 3 klasseringen) in ritten. Het is niet alsof de komende etappes de bonificatieseconden ineens 2x zo zwaar tellen. (als lamda niet had gewonnen, maar met stalorders zijn teamgenoot Aru voorbij had laten gaan, was de stand sowieso andersom geweest nu....)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat kon wel eens een hele dure etappeoverwinning wordenMarkVeenstra schreef:als lamda niet had gewonnen, maar met stalorders zijn teamgenoot Aru voorbij had laten gaan, was de stand sowieso andersom geweest nu.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Is allemaal waar, alleen zie ik gevoelsmatig Dumoulin liever op Aru verliezen doordat hij op klasse - lees op afstand gezet - geklopt wordt dan door een paar lullige bonificatieseconden (want dat zou zomaar beslissend kunnen worden).
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton