Wielerseizoen 2016
- fietser1972
- Forum-lid
Schitterende wedstrijd. PR blijft een van de mooiste koersen van het jaar voor mij.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat jammer van Fabian Cancellara ik had het hem zo gegund.
Ghost Nivolet 6LC
En lekker lang: 250kmEmPeHa schreef:Wat een spannende finale.
...toch een beetje Nederlander.
Ja, ik lees op de site van de Telegraaf dat Terpstra voor controle naar het ziekenhuis gaat.
-
- Forum-lid
Ik zag Terpstra met zijn gezicht in de berm vallen. Voor zijn trouwfoto's maar hopen dat het daar een beetje modderig was en dat ie er geen lelijke plekken aan overhoudt.
Wat een mooie koers, en wat een verdienden winnaar. Hij heeft het niet cadeau gekregen. Wel heel erg jammer voor Tom Boonen, die echter zeer sportief omgaat met zijn 2de plaats.
Toch weer een minpunt (weer met een motor) Wat doet die motor daar? Dat die motor daar in de problemen komt door de val van de renners lijkt me ergens wel te begrijpen. Op een natte kasseien rem je niet op 5 meter. Maar toch, is die motor echt nodig op die ene strook waar het vol hangt van de camera's? : https://www.youtube.com/watch?v=2UnHyDvC7Ns
Toch weer een minpunt (weer met een motor) Wat doet die motor daar? Dat die motor daar in de problemen komt door de val van de renners lijkt me ergens wel te begrijpen. Op een natte kasseien rem je niet op 5 meter. Maar toch, is die motor echt nodig op die ene strook waar het vol hangt van de camera's? : https://www.youtube.com/watch?v=2UnHyDvC7Ns
-
- Forum-lid HC
Jammer van Cancellara, als zag je van te voren al dat het niets werd. Wat zag die er moe uit tijdens de pers conferenties. Ik gunde het veel mensen, Cancelarra, Boonen, Vanmarke, hagen, in dit soort wedstrijden misgun je het zelden iemand.
Toch wel mooie voorjaarswedstrijden gezien op naar de heuvelklassiekers. Nederlanders iemand voor de Amstel
Toch wel mooie voorjaarswedstrijden gezien op naar de heuvelklassiekers. Nederlanders iemand voor de Amstel
- daniel1975
- Forum-lid HC
De heuvels blinken niet uit in fraaie koersen de laatste jaren; wachten (repeat....repeat) en op laatste heuvel een sprintje.
Vandaag was weer schitterend!!
Vandaag was weer schitterend!!
Less is bore