Minst favoriete merk?
-
- Forum-lid
Ik heb helemaal niets met Colnago, Ik weet dat er hele groepen liefhebbers zijn maar ik vindt het : - lelijk( lugs in zowel staal, Alu en Carbon en het -paintwork vond ik altijd veel te druk en foeilelijk. technisch vond/vindt ik ze altijd achterhaald en volgens rijders zijn/waren ze slap als in niet stijf.
Soms ontdek je topics te laat ... Maare: is Rompelberg een merk? Die man blijft iets te lang op die 268 teren... Is ook eigenlijk geen merk. Persoonlijk krijg ik wat jeuk bij het uitmelken van bepaalde onderdelenmerken als 3T en Lightweight, die last hebben van overdesign noem ik het maar (een soort overtreffende trap van een Dogma proberen te maken). Is overgens al genoemd in dit topic.
En dan die imagocijfers in ons clubblad, pff...
Gelukkig is mien merk nog niet genoemd.
Laatst gewijzigd door bluv107 op 02 sep 2016 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
daar hoort natuurlijk een foto bij!bluv107 schreef:Soms ontdek je topics te laat ... Maare: is Rompelberg een merk? Die man blijft iets te lang op die 268 teren... Is ook eigenlijk geen merk. Persoonlijk krijg ik wat jeuk bij het uitmelken van bepaalde onderdelenmerken als 3T en Lightweight, die last hebben van overdesign noem ik het maar (een soort overtreffende trap van een Dogma proberen te maken). Is overgens al genoemd in dit topic.
(ken trouwens wel 2 mensen die zonder problemen op een rompelbergje rondfietsen
-
- Forum-lid HC
Leuk fietsje toch? Stickers daar gelaten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En zadel daargelaten, en de koehoorns, de kleur....
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
precies, vandaar ook mijn opmerking dat ik 2 mensen ken die er zonder problemen mee fietsen. maar lelijk zijn ze wel
-
- Forum-lid HC
Ik wil d'r ook dood niet op gevonden worden, maar Pina lelijk, mmnee.
Het ging over Rompelberg.....ben je soms alle dagen heel druk?
PS , deze Fred Rompelberg is wereldsnelheidsrecordhouder met autogangmaking met iets van 268 km/u....over 1 mijl..
PS , deze Fred Rompelberg is wereldsnelheidsrecordhouder met autogangmaking met iets van 268 km/u....over 1 mijl..
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Hij schijnt daarnaast wereldrecordhouder paardenlul zijn te zijn...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
op de schaal van Rompelberg in ieder geval welMartin78 schreef:Is dit officieel opgemeten?havana schreef:Hij schijnt daarnaast wereldrecordhouder paardenlul zijn te zijn...