Tour de France 2022
Die verschrikkelijke val van Jacobsen is uiteraard deels Groenewegen's schuld. Maar een vééééélgroter deel van de schuld ligt bij de knullige organisatie van de Ronde van Polen, die geen flauw benul hadden hoe gevaarlijk de hekken waren met een aankomst licht bergaf. Maar daar je niemand over. Groenewegen is super zwaar gestraft en de media kwam daar nog eens vol overheen. En dat voor een elleboogstoot, zoals er tientallen in sprints worden uitgedeeld. Niet om elleboogstoten goed te keuren. Maar Groenewegen maakte een relatief 'kleine' domme fout met afschuwelijke consequentie achteraf. De vergelijk is meer, ik lette even niet op met achteruit inparkeren, raakte daarbij een winkelwagen die een bouw stellage omver duwde en een hele voorpui flikkerde van het gebouw af. Daar hoef ik me toch niet schuldig om te voelen?
Live fast; die young. mijn blog
- Enzzo
- Forum-lid HC
En daar gaan we weer: gaaap! 2 man vooruit en het peloton en bloc.
Gelukkig ken ik de weg langs de kust erg goed: keren, draaien en telkens op en af op smalle wegen. Daar zal toch nog wel iets gaan gebeuren?
Gelukkig ken ik de weg langs de kust erg goed: keren, draaien en telkens op en af op smalle wegen. Daar zal toch nog wel iets gaan gebeuren?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ze sprinten er met zijn 2en wel voor
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat sprintje was geweldig.
Ik lig met een stevige corona in bed en dan is het wel lekker als het slaapverwekkend is.
Dat neemt niet weg dat ik bij deze etappe wel een vlucht met een man of 10 had verwacht.
Ik lig met een stevige corona in bed en dan is het wel lekker als het slaapverwekkend is.
Dat neemt niet weg dat ik bij deze etappe wel een vlucht met een man of 10 had verwacht.
Beterschap. Aangezien je wilt slapen kijk je naar de NOS neem ik aan
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Beterschap. Ik ben er net van verlost. Alleen deze morgen het slachtoffer van een geblokkeerde rug. Echt balen … Dan maar naar de TdF kijken, en regelmatig een uiltje knappen.
Ook zonder coronette is een uiltje knappen tijdens de Tour een aanrader!!
Beterschap allen.
Beterschap allen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zou dit verhaal het verschil gaan maken morgen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zie op mijn weerapp dat de wind inmiddels nogal veranderlijk van west naar zuid west waait. Misschien toch een klein waaiertje? Parcours daar leent zich er niet echt voor maar het kan…