Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 08 okt 2011 07:19

dario schreef:En deze twee mochten toch ook niet ontbreken...

Afbeelding

Afbeelding
Je hebt helemaal gelijk en die andere Mercatone Uno ook niet. Maar ik had een lamme vinger. :(
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 08 okt 2011 08:50

Ik mis er nog wel een paar hoor (o.a. de Mercury ploeg en Team Coast ;) )
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 08 okt 2011 10:21

...en Barloworld - maar Mercatone 1 schat ik toch nèt iets hoger in! ;)

Maar inderdaad was dìt Mercatone-truitje het meest succesvolle:

Afbeelding
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

jee
Forum-lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:22

jee 08 okt 2011 18:46

Wel jammer dat de fietsen uitgevoerd gaan worden met shimano.

hildefuego
Forum-lid
Berichten: 49
Lid geworden op: 12 jun 2011 18:51

hildefuego 08 okt 2011 19:18

@jee

Hoe weet jij dat?
Heb je een link of iets dergelijks waar dat staat.

nelus
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 08 sep 2011 21:07

nelus 08 okt 2011 21:07

Staat op de home page bij nieuws http://www.fiets.nl/2011/10/07/italiaan ... naal-team/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Everything will be allright in the end, if everything is not allright it's not the end"

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 08 okt 2011 21:16

smithers schreef:Zou Vacansoleil dan in het Celeste gaan fietsen?

Gokje uit de losse pols (en ik betwijfel het ten zeerste, Vacansoleil zal niet happig zijn om hun huisstijl even om te gooien)
hier het antwoord: ( van Bianchi NL facebook)

"Alle vrouwen willen er een: een aqua-groene Bianchi. Nu gaan ook de stoere mannen van Vacansoleil-DCM er op rijden. Weinig fietsen stralen meer magie uit dan de celeste gespoten Bianchi’s.

In een tijd dat de traditionele Italiaanse karretjes het steeds moeilijker krijgen om op te boksen tegen al die nieuwerwetse angelsaksische hemelbestormers, mag Bianchi zich mede dankzij die ...ene kleur verheugen in een ongekende populariteit. “Eigenlijk is het de enige fiets die je maar in een kleur mag rijden. Net zoals een echte Ferrari rood moet zijn”, weet Daan Luijkx, de man die straks heel veel van die mooie celeste-groene Bianchi’s mag ontvangen voor zijn team.

Van de kleur blijft hij dus af. De Italiaanse zullen hooguit wat blauwe teamaccenten op de bici spuiten. ’Ik ben er blij mee’, laat Luijkx in BN De Stem weten. Wie denkt dat hij hem even kneep toen de huidige materiaalsponsor Ridley hevig verliefd werd op het nieuwe wielerproject van Lotto heeft het mis. Luijkx wilde na een jaartje al van die Belgische apparaten af. Zijn gevoel zei dat de ploeg iets anders nodig had. Maar hoe breng je dat met een doorlopend contract netjes ter tafel. Gokken op Lotto dus.

Zoals bij de meeste ontluikende liefdesaffaires wordt een beetje mistig gedaan over wie wie nu heeft verleid. Het in Zweedse handen zijnde Bianchi was verbonden aan het typisch Italiaanse Androni Giocattoli en droomde wellicht meer van de grote Tour, dan het jaarlijkse uitje naar de Giro. Luijkx zal net als zijn zwager Jacques Hanegraaf als jong coureurtje jarenlang een Bianchi-poster boven zijn bed hebben gehangen. Hanegraaf mocht ooit in 2003 met een heuse Bianchi-ploeg naar de Tour. Bijna werd die ronde door Jan Ullrich nog gewonnen ook.

Wie weet bekent Daan Luijkx een dezer dagen kleur: dat hij de wielersport in is gestapt om ooit met negen Bianchi’s de Tour de France te kunnen rijden"
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 09 okt 2011 09:09

Alles komt neer op netwerken in moderne media.
Je moet zorgen dat je in een netwerk zit met mensen op Facebook en Twitter. ;)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 09 okt 2011 09:42

farelli schreef:Alles komt neer op netwerken in moderne media.
Je moet zorgen dat je in een netwerk zit met mensen op Facebook en Twitter. ;)
Ben jou daar nog niet tegengekomen, Pieter...
;) ;)
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 09 okt 2011 09:46

Dat bedoel ik nou. Daar heb ik jou voor. :P
Laatst gewijzigd door farelli op 10 okt 2011 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 09 okt 2011 10:44

tis goed met je, #Farelli

:lol:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 10 okt 2011 20:53

timo2.0 schreef:Uiteraard wordt zo'n artikel dan weer geschreven door iemand die niet precies weet wat hij schrijft ;)
Bianchi en het WorldTour team van Vacansoleil-DCM zijn trots aan te kondigen dat Bianchi’s Oltre de officiële fietsenleverancier van het team zal zijn in 2012 en 2013.
OF Bianchi is de officiële fietsenleverancier van het team OF Bianchi’s Oltre wordt de officiële teamfiets. Maar de Oltre zie ik geen fietsenleverancier worden zoals het stukje suggereert.
Ben het met je eens.
Wel bijzonder dat op http://www.bianchi.com/Global/Home/Home.aspx bij het openen een banner (of hoe heet zo'n snel bericht?) verschijnt die het andere beweert. :o
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

Plaats reactie