foto van je fiets
-
- Forum-lid
@maus_1990,
Thanks.
Thanks.
@ Pim, ik ben volgens mij de enige Nederlandse Junior met een Soloist, daarnaast weet ik dat er nog drie belgen mee rijden ( tegengekomen in La Berle Berlozienne Beker van België wedstrijd) en nog die met de Team versie ervan, waarvan één special paint is...
- de zwarten
- Forum-lid HC
'your stem is too short'
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- de zwarten
- Forum-lid HC
[quote="maus_1990"]Viola, sil vous plait...
Met campagnolo Zonda wielen erin.[/quote]
Heb je ook nog andere wielen? Ik vind het contrast tussen frameperformantie en -prijs en wielenperformantie en -prijs wel heel erg groot. Je geeft 2000 euro meer uit om een sub 1000kg frame te hebben, en dan heb je 350 euro over voor een set wielen die gemakkelijk 300g lichter kunnen, en waarvoor je voordeel in performantie, gewicht en aerodynamica een stuk hoger liggen (maar waarschijnlijk zijn dit je trainingswielen
Met campagnolo Zonda wielen erin.[/quote]
Heb je ook nog andere wielen? Ik vind het contrast tussen frameperformantie en -prijs en wielenperformantie en -prijs wel heel erg groot. Je geeft 2000 euro meer uit om een sub 1000kg frame te hebben, en dan heb je 350 euro over voor een set wielen die gemakkelijk 300g lichter kunnen, en waarvoor je voordeel in performantie, gewicht en aerodynamica een stuk hoger liggen (maar waarschijnlijk zijn dit je trainingswielen
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Hoi,
Scepticus heeft Zero Gravity remhoeven met volgens mij SwissStop remblokken.
Correct me if wrong Scepticus.
Mvg, Zorro
Scepticus heeft Zero Gravity remhoeven met volgens mij SwissStop remblokken.
Correct me if wrong Scepticus.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
[quote="SpEric"][quote="Scepticus"]Niet echt mooi neergezet, en de schaapjes hadden er weinig belangstelling voor, maar dit is mijn ros
Klik voor grotere versie [/quote]
Welke remblokjes heb jij hier ?
[/quote]
Zeg ben jij op zoek naar nieuwe remblokken? Vanwaar die interesse lately (in die rembli°kken)? Die heb jij toch niet nodig want die helpen niet meer bij die snelheden die jij rijdt;-)
Klik voor grotere versie [/quote]
Welke remblokjes heb jij hier ?
[/quote]
Zeg ben jij op zoek naar nieuwe remblokken? Vanwaar die interesse lately (in die rembli°kken)? Die heb jij toch niet nodig want die helpen niet meer bij die snelheden die jij rijdt;-)
reclame