Bianchi
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het nieuwe Lotto project dient volledig Belgisch te zijn. In het verleden heeft Lotto en Ridley ook samengewerkt. En Ridley sponsort slechts 1 team per keer en dat is Lotto geworden. Dus moest VCD naar een nieuwe fiets op zoek. En dat is de veel betere/mooiere Bianchi geworden.
Campa rulez
-
- Forum-lid
Tijdens de L'Eroica van vorige week, Autobianchi!
vandaag op de BM de eerste foto gezien van de nieuwe team fiets van Bianchi, gelukkig veel Celeste groen met het blauw van vacansoleil. Ook de decals op de FFW wielen zijn in celeste met blauw.
Kortom een echte Bianchi !!
Ook was ik erg onder de indruk (qua schoonheid) van de nieuwe Impulso, dit wordt echt een verkooptopper
Kortom een echte Bianchi !!
Ook was ik erg onder de indruk (qua schoonheid) van de nieuwe Impulso, dit wordt echt een verkooptopper
Hadden ze die toch wel eens mogen publiceren....
- Supergrover
- Forum-lid HC
heb begrepen dat contractueel lastig ligt....farelli schreef:Hadden ze die toch wel eens mogen publiceren....
eea zal niet voor 01-01-2012 getoond mogen worden.
- Supergrover
- Forum-lid HC
ik heb een foto gezien van FFWD wielen Celeste met wit waarbij het Celeste het 'normale' rood van FFWD vervangt...adroit schreef:vandaag op de BM de eerste foto gezien van de nieuwe team fiets van Bianchi, gelukkig veel Celeste groen met het blauw van vacansoleil. Ook de decals op de FFW wielen zijn in celeste met blauw.
-
- Forum-lid
weet er iemand waar je in Vlaanderen aan Bianchi kledij kan geraken ,sjonges lijkt me dat moeilijk..alle hulp tx hee
- Supergrover
- Forum-lid HC
peterdevreese schreef:weet er iemand waar je in Vlaanderen aan Bianchi kledij kan geraken ,sjonges lijkt me dat moeilijk..alle hulp tx hee
is nie zo moeilijk hoor, kijk hier maar eens http://bianchi.com/Be/DealerLocator/Dea ... _List.aspx