Colnago
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou best wel eens zelfde kunnen zijn ja.
Op de foto lijkt de Colnago mooier, maar mogelijk in real life vrijwel identiek.
Op de foto lijkt de Colnago mooier, maar mogelijk in real life vrijwel identiek.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, begint (spijtig genoeg) meer eenheidsworst te wordendaniel1975 schreef: ↑15 sep 2019 20:42 Vind het op de C64 na allemaal wel beetje zijn identiteit verliezen.
Wel bijzonder dat Campa volledig genegeerd wordt.
Nog een van mij deze week;
Fraai fietsje (en foto)
-
- Forum-lid
Beste colnagoliefhebbers,ik heb een vraagje voor jullie.
Ik heb een colnago v1r waar een mechanische groep opstaat,nu zou ik deze willen upgraden naar di2,maar ik kan nergens aan de di2 frame ingangen geraken.
Heeft er misschien iemand deze liggen? Het mogen ook de mechanische zijn,dan kan ik deze aanpassen naar di2 en kan ik mijn huidige houden in geval ik later terug moest overstappen naar mechanisch.
Mvg,
Redbulleke
Ik heb een colnago v1r waar een mechanische groep opstaat,nu zou ik deze willen upgraden naar di2,maar ik kan nergens aan de di2 frame ingangen geraken.
Heeft er misschien iemand deze liggen? Het mogen ook de mechanische zijn,dan kan ik deze aanpassen naar di2 en kan ik mijn huidige houden in geval ik later terug moest overstappen naar mechanisch.
Mvg,
Redbulleke