iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
Ik kon het topic over alleen de garmin edge 705 niet vinden dus maak ik deze maar even aan en begin meteen met een vraag.
Mijn garmin springt zins vandaag steeds op automatisch gepauzeerd als ik rijd en meet dan dus ook geen snelheid meer. Ik heb hem tijdens het fietsen een paar keer uit/aan gezet en het gaat dan 1 minuut goed en dan begint het euvel weer.
Weet iemand hier een makkelijke oplossing voor??
Alvast bedankt. Randy hendriks
Mijn garmin springt zins vandaag steeds op automatisch gepauzeerd als ik rijd en meet dan dus ook geen snelheid meer. Ik heb hem tijdens het fietsen een paar keer uit/aan gezet en het gaat dan 1 minuut goed en dan begint het euvel weer.
Weet iemand hier een makkelijke oplossing voor??
Alvast bedankt. Randy hendriks
-
- Forum-lid
Net even geheugen geleegd was niet bijzonder wat er aan km's in stond en de automatische pauze ongesteld op 4km/h deze stond niet op een snelheid.
-
- Forum-lid
Opgelost ik heb alles even gereset en dingen opnieuw in gesteld en het werkt weer
-
- Forum-lid
Topic direct maar verwijderen dan?
-
- Forum-lid
Van mij mag het idd
Ik heb een probleem met mijn Garmin en misschien dat jullie daar een oplossing voor weten. Als ik een route rij. Ik volg gewoon een track (dus zonder routebegeleiding) dan wil het nog weleens voorkomen dat mijn 705 spontaan uitvalt. Ik kan hem daarna wel weer opstarten en dan doet ie het daarna weer.
Dit is alleen wel erg vervelend, zeker als je lekker aan het fietsen bent en het dan niet door hebt dat je Garmin is uitgevallen, waardoor je een deel van je route niet meeneemt. Heeft een van jullie misschien een idee wat zou kunnen helpen?
Dit is alleen wel erg vervelend, zeker als je lekker aan het fietsen bent en het dan niet door hebt dat je Garmin is uitgevallen, waardoor je een deel van je route niet meeneemt. Heeft een van jullie misschien een idee wat zou kunnen helpen?
-
- Forum-lid
Ik heb dit ook al gehad. Waarschijnlijk is de route te groot (teveel kb) en de route opnemen en navigeren is misschien iets teveel voor zijn werkgeheugen. Ik heb dit al gehad zelfs bij de route opladen voor de start. Ik converteer ze dan met GPSies.com naar een lichtere versie en dat werkt soms. Tijdens het fietsen terug opstarten en dan op start duwen en alles wordt voort opgenomen. Waarschijnlijk wel een stukje kwijt.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
Ik gebruik dan ook niet de navigatiefunctie, maar gewoon de gpx-track die ik laat weergeven op kaart. Dus het is niet meer dan een lijntje. Maar het zou dan inderdaad kunnen zijn dat het werkgeheugen toch volloopt en dat ie daardoor uitgaat.
Gisteren een rondje gereden zonder kaart/track en dat ging dan weer zonder problemen.
Gisteren een rondje gereden zonder kaart/track en dat ging dan weer zonder problemen.
-
- Forum-lid HC
Waarmee maak je de track?
Hoe groot is het TCX/CRS bestand? (Met name ten opzichte van andere tracks)
Heb je er (te veel) course points in zitten? (Kun je zien als je het bestand in Garmin Training Center of Basecamp inleest)
Hoe groot is het TCX/CRS bestand? (Met name ten opzichte van andere tracks)
Heb je er (te veel) course points in zitten? (Kun je zien als je het bestand in Garmin Training Center of Basecamp inleest)