Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Dit zijn wel heel unieke Cosmic Carbon wielen.
Even mailtje aan gewaagd naar de verkoper... ze schijnen drie jaar oud te zijn... ik kan ze alleen niet vinden in de catalogus uit dat jaar.
Oh ja...dat de naven, velghoogte en carbonstructuur niet juist zijn heeft de verkoper ook nog niet door...
Even mailtje aan gewaagd naar de verkoper... ze schijnen drie jaar oud te zijn... ik kan ze alleen niet vinden in de catalogus uit dat jaar.
Oh ja...dat de naven, velghoogte en carbonstructuur niet juist zijn heeft de verkoper ook nog niet door...
Te koop een musseum, oh wacht een gazelle, nee toch een Batavus..
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Trouwens deze reactie is onder voorbehoud , indien blijkt dat de plaatser van de advertentie zich gediscrimineerd voelt , bij deze verklaar ik dat dit niet mijn intentie is.
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Trouwens deze reactie is onder voorbehoud , indien blijkt dat de plaatser van de advertentie zich gediscrimineerd voelt , bij deze verklaar ik dat dit niet mijn intentie is.
buddo schreef:Dit zijn wel heel unieke Cosmic Carbon wielen.
Voor zulke figuren bestaat een term; maar die zal ik hier niet plaatsen
Hopelijk trapt er niemand in
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
Dat hoop ik ook niet. Heb de verkoper gemaild en aangegeven dat dit niet klopt... uiteraard geen reactie. Blijft toch jammer dit soort advertenties, evenals de Chineze namaak verkopen als echt. Ik blijf de knop "tip marktplaats" inklikken als ik ze zie, maar onkruid vergaat niet...Sebo schreef: Hopelijk trapt er niemand in
Ben zelf geen marktplaatsgebruiker , maar bij ons ( belgie) op kapaza doe ik het volgende :
Als ik een bedrieger wil stoppen bied ik extra hoog op het item
Zo kopen andere het spul niet, en worden ze dus niet bedrogen.
Ik zelf ben niet verplicht om dit te kopen zoals op bvb ebay
Kan dit op MP ook ?
Als ik een bedrieger wil stoppen bied ik extra hoog op het item
Zo kopen andere het spul niet, en worden ze dus niet bedrogen.
Ik zelf ben niet verplicht om dit te kopen zoals op bvb ebay
Kan dit op MP ook ?
Sworks Venge
Ja, en zo heb ik dus ook mijn fiets op mp staan. Vervolgens neem ik kontakt op met een bieder en die laat vervolgens niets meer van zich horen . Liever e-bay dan eigenlijk, dan ben je verplicht te kopen. Maar ja, het bereik van e-bay is niet zo groot in nl, in tegenstelling tot mp
Dan verwijder je toch gewoon het bod? Doe ik ook altijd met extreem lage biedingen...guver schreef:Ja, en zo heb ik dus ook mijn fiets op mp staan. Vervolgens neem ik kontakt op met een bieder en die laat vervolgens niets meer van zich horen . Liever e-bay dan eigenlijk, dan ben je verplicht te kopen. Maar ja, het bereik van e-bay is niet zo groot in nl, in tegenstelling tot mp
Yeah right!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/