Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
ga er maar vanuit dat een S-works Roubaix van 2013 een lichtere, stijvere en technisch geavanceerdere roubaix is dan de 2009 versie. Daarnaast lopen bij de 2013 versie ook de kabels binnendoor. Balhoofd en bracket zijn stijver en volgens mij is het comfort ook toegenomen. Wel moet ik opmerken dat er nu merken zijn die betere fietsen maken in het zogenaamde " comfort" segment. Specialized was eens de pionier op dit gebied, maar inmiddels qua comfort ingehaald door andere merken. Roubaix rijdt natuurlijk nog wel uitstekend.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
aan welke fietsen(merken) moet ik dan denken?boswielrenner schreef:ga er maar vanuit dat een S-works Roubaix van 2013 een lichtere, stijvere en technisch geavanceerdere roubaix is dan de 2009 versie. Daarnaast lopen bij de 2013 versie ook de kabels binnendoor. Balhoofd en bracket zijn stijver en volgens mij is het comfort ook toegenomen. Wel moet ik opmerken dat er nu merken zijn die betere fietsen maken in het zogenaamde " comfort" segment. Specialized was eens de pionier op dit gebied, maar inmiddels qua comfort ingehaald door andere merken. Roubaix rijdt natuurlijk nog wel uitstekend.
- boswielrenner
- Forum-lid
o.a BMC, Canyon en Trek hebben een model zoals de Roubaix die uit testen qua comfort op dit moment beter zijn dan de Specialized Roubaix.Of ze ook beter rijden is natuurlijk een ander verhaal want dat is ook persoonlijk.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Welke Canyon dan?
Hierbij nog een update van mijn Sworks:
- Reynolds Assault, decals zijn verwijderd. Maar zou kunnen dat ik er nog zwarte op plaats.
- Fizik arione cx carbon in plaats van San Marco Ponza
- 130mm ARX stuurpen ipv 110mm (decals ook hier verwijderd)
- Sram kettingbladen
- Reynolds Assault, decals zijn verwijderd. Maar zou kunnen dat ik er nog zwarte op plaats.
- Fizik arione cx carbon in plaats van San Marco Ponza
- 130mm ARX stuurpen ipv 110mm (decals ook hier verwijderd)
- Sram kettingbladen